simon1583 Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Är du galen på nåt sett? Vilken va din fovorit då, Veyron? Den ser ju fan ut som en bubbla. I ett tidigare inlägg påpekade jag att jag inte tyckte Veyron var så jätte snygg, men däremot tuff efter det är den snabbaste standardbilen. Om vi pratar snygga sportbilar, för att nämna några: Ferrari 360 modena, Ferrari 575 maranello, Ferrari 456, Mercedes CL 500, BMW Z8, Lexus SC430 mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Förutom Ferrari:sarna och kanske Z8 så är väl det ganska billiga bilar, så inom dina krav så är det fjollbilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simon1583 Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Aaa Lexus går ju på 800.000 utan någon större utrustning och Mercedesen går ju på 900.000 utan allt så det är ju ganska billigt, men CL 500 sa jag bara för att det är basmodellen, skulle ju självklart ta CL55 AMG, då går det väl på närmare 1,2 miljoner. Z8 gick väl på 1,1 när den såldes. 360 modena ligger väl där nånstans den med. Men visst tycker du det är stor skillnad så visst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 corvetten och supran är assnygga, dom andra ert inte allt för bra uu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Simon är en riktig finsmakare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 (redigerad) It's like making luuuv to a woman! Supra for president! Redigerad 14 augusti, 2003 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Aaa Lexus går ju på 800.000 utan någon större utrustning och Mercedesen går ju på 900.000 utan allt så det är ju ganska billigt, men CL 500 sa jag bara för att det är basmodellen, skulle ju självklart ta CL55 AMG, då går det väl på närmare 1,2 miljoner. Z8 gick väl på 1,1 när den såldes. 360 modena ligger väl där nånstans den med. Men visst tycker du det är stor skillnad så visst. Är det priset som gör dom till icke fjollbilar då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simon1583 Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Är det priset som gör dom till icke fjollbilar då? Det var så jag tolkade ditt inlägg. Men om JAG får svara så är svaret nej. Ex på fjollbilar är ju alla fult och smaklöst spoiler och kjoltrimmade bilar. En dyr fjollbil är väl Corvette, fast den kostar väl typ bara 600.000 men ändå, den är på tok för vanlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Det var så jag tolkade ditt inlägg. Men om JAG får svara så är svaret nej. Ex på fjollbilar är ju alla fult och smaklöst spoiler och kjoltrimmade bilar. En dyr fjollbil är väl Corvette, fast den kostar väl typ bara 600.000 men ändå, den är på tok för vanlig. Ja men smaken är som baken, delad. I så fall får man köra på fart, acc, hk. Och då ska man inte kalla t.ex AB-Flug Supran för fjollbil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simon1583 Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Kära du, att en bil är tuff bara pga att den gör strippen på en bra tid är fan inte tufft. En rå trimmad bil, lite fast and the furious är inte heller tufft. Jag förtydligar: det ska vara stilren design med lagom stor motor, standard, möjligtvis att man kan chippa en redan ganska stor motor, typ aero motor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Tycker du ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simon1583 Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Tycker du ja... Svar ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Du tycker inte att farten och sånt spelar roll men Veyron gillar du eftersom det är den snabbaste standard bilen?(och att den finns i 50 ex) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simon1583 Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Farten spelar roll men den ska vara standard. Veyron är tuff för att det är den SNABBASTE och som sagt 50ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Jo men om standardbilar är coola, då är väl alla bilar coola typ? Aja men kan vi sluta "fred" jag orkar inte bråka om det här eftersom ingen kommer att få den andra att ändra uppfattning endå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simon1583 Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Asså ett krav för en tuff bil är att den är standard, det betyder ju inte att alla standrdbilar är tuffa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Nej men vilka bilar är tuffa tycker du? Dom som är standard och dom du tycker har snygg design, och skulle dom ha lagom motor med eller vad? Jag tycker det häftigaste skulle vara att modifiera en bil eller bygga en från scratch och utrusta den med kraftiga grejer. Då finns det bara en sån i hela världen, den har bra prestation, man får designen man vill ha och det bästa av allt att man känner att man har byggt den själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 fortsätt denna diskusionen via pm eller msn ect grabbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Jag sa ju att vi skulle sluta men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 För att föra tillbaka diskutionen där vi hade den så postar jag bilen som simon1583 pratar om som endast tillverkats i 50 ex En Bugatti Veyron! En bugatti Världens snabbaste standardbil (som redan nämnts). En styrka på hela 1001 HK och en maxhastighet på över 400 km/h.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts