Jump to content

Era drömbilar!!

Stoffe
 Share

Recommended Posts

Är du galen på nåt sett? :angry::wub:

Vilken va din fovorit då, Veyron? Den ser ju fan ut som en bubbla.

I ett tidigare inlägg påpekade jag att jag inte tyckte Veyron var så jätte snygg, men däremot tuff efter det är den snabbaste standardbilen.

Om vi pratar snygga sportbilar, för att nämna några: Ferrari 360 modena, Ferrari 575 maranello, Ferrari 456, Mercedes CL 500, BMW Z8, Lexus SC430 mm

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 111
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Aaa Lexus går ju på 800.000 utan någon större utrustning och Mercedesen går ju på 900.000 utan allt så det är ju ganska billigt, men CL 500 sa jag bara för att det är basmodellen, skulle ju självklart ta CL55 AMG, då går det väl på närmare 1,2 miljoner. Z8 gick väl på 1,1 när den såldes. 360 modena ligger väl där nånstans den med. Men visst tycker du det är stor skillnad så visst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aaa Lexus går ju på 800.000 utan någon större utrustning och Mercedesen går ju på 900.000 utan allt så det är ju ganska billigt, men CL 500 sa jag bara för att det är basmodellen, skulle ju självklart ta CL55 AMG, då går det väl på närmare 1,2 miljoner. Z8 gick väl på 1,1 när den såldes. 360 modena ligger väl där nånstans den med. Men visst tycker du det är stor skillnad så visst.

Är det priset som gör dom till icke fjollbilar då? :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det priset som gör dom till icke fjollbilar då? :angry:

Det var så jag tolkade ditt inlägg.

Men om JAG får svara så är svaret nej. Ex på fjollbilar är ju alla fult och smaklöst spoiler och kjoltrimmade bilar.

En dyr fjollbil är väl Corvette, fast den kostar väl typ bara 600.000 men ändå, den är på tok för vanlig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var så jag tolkade ditt inlägg.

Men om JAG får svara så är svaret nej. Ex på fjollbilar är ju alla fult och smaklöst spoiler och kjoltrimmade bilar.

En dyr fjollbil är väl Corvette, fast den kostar väl typ bara 600.000 men ändå, den är på tok för vanlig.

Ja men smaken är som baken, delad.

I så fall får man köra på fart, acc, hk. Och då ska man inte kalla t.ex AB-Flug Supran för fjollbil.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kära du, att en bil är tuff bara pga att den gör strippen på en bra tid är fan inte tufft. En rå trimmad bil, lite fast and the furious är inte heller tufft.

Jag förtydligar: det ska vara stilren design med lagom stor motor, standard, möjligtvis att man kan chippa en redan ganska stor motor, typ aero motor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej men vilka bilar är tuffa tycker du? Dom som är standard och dom du tycker har snygg design, och skulle dom ha lagom motor med eller vad? :angry:

Jag tycker det häftigaste skulle vara att modifiera en bil eller bygga en från scratch och utrusta den med kraftiga grejer. Då finns det bara en sån i hela världen, den har bra prestation, man får designen man vill ha och det bästa av allt att man känner att man har byggt den själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor