beat Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 fan va alla klagar då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Bara massa speciall fjollbilar... tycker JAG! Av de första skulle jag ta bVeyron eftersom den ara ska tillverkas i 50ex och är ju världens snabbaste standrdbil. Dodge Viper är ju ett skämt, vad kostar den, 700.000? fjollbil, ful som satan. Ferrari F50 känns ju iaf lite unik och lamborghinin är ju iaf snygg. Gallardo ser för jävlig ut! dodge? fjollbil? ful? ..eller är du kanske avundsjuk på de lyckliga innehavarna av denna maskin? Jag vet en som skulle behöva köras över med en sådan.. fjollbilar, jag vill upplysa dig om att mig kan man reta och förolämpa nästan hur mkt som helst.. men när någon förolämpar mina allra närmasta i livet, då hettar jag till.. för övrigt..veyron är bara snabb, den har lika ful design som bmw z4 o CO:.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simon1583 Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Veyron är inte särskilt snygg, men den är tuff för att den görs i 50ex och det faktum att den är överlägset snabbaste standardbilen. Och nej, fick jag en Dodge Viper skulle jag sälja den och köpa en riktig bil. Z4an är inte jätte snygg men man vänjer sig, så fan mycke tuffare än Viper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 (redigerad) Veyron är inte särskilt snygg, men den är tuff för att den görs i 50ex och det faktum att den är överlägset snabbaste standardbilen. Och nej, fick jag en Dodge Viper skulle jag sälja den och köpa en riktig bil. Z4an är inte jätte snygg men man vänjer sig, så fan mycke tuffare än Viper. Du har aldrig åkt i en Viper va? Om du hade gjort det så skulle du inte säga sådär! Redigerad 12 augusti, 2003 av TobbeH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simon1583 Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 pkt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 pkt? åkt menar jag! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simon1583 Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Ja kom på, men då kunde jag inte ändra pga att man måste vänta lite. Aja, nej jag har inte åkt i den, men jag tror inte det spelar så stor roll med tanke på att vi snackar design. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Man behöver faktiskt inte åka viper för att inse att den är FUL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 (redigerad) MAMMA! :'( Det är två konstiga killar här som säger en massa konstiga saker! :'( ( ) Redigerad 12 augusti, 2003 av TobbeH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simon1583 Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 MAMMA! :'( Det är två konstiga killar här som säger en massa konstiga saker! :'( ( ) Men det är lugnt tobbe jag gillade också den när jag var 10-12år, har faktikst en Burago modell av en sån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Men det är lugnt tobbe jag gillade också den när jag var 10-12år, har faktikst en Burago modell av en sån. Nu vart jag förolämpad! Jag är mer än 12 år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simon1583 Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Nu vart jag förolämpad! Jag är mer än 12 år! (:!!! Det var ett skämt, jag skulle tippa på att du är 14 eller 15. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Det var ett skämt, jag skulle tippa på att du är 14 eller 15. Det passar bättre, ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 McLaren F1 http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload3/McLaren_F1.jpg Drömbilen sen jag såg den första gången när jag körde Need For Speed II (länge sen). Såg den första gången i verkligheten på bilmässan i våras: http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload5/bilmassan2003-mclaren.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 (redigerad) Sportbilar: 1.Ferrari F40: 2.Dodge Viper Coupé och RT10: 3. Pontiac Trans AM: 4.1996 Chevrolet Corvette Z06: 5.Toyota AB-Flug Supra: http://www.supercars.net/images-small/2001_toyota_ab-flug_supra_s900-1.gif Orkar inte rabbla upp alla offroad bilar men hellst skulle jag vilja ha en custom byggd, byggd av mig själv. Redigerad 13 augusti, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Volvo 240 helt klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simon1583 Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Ååhhhh ta bort mig! Corvette - ful, Viper - fulare, Pontiac - fulast. Och den där fjoll toyota...ack ack. Vad har F40n gjort för att bli straffad, stackarn a få va med i det sällskapet. McLaren F1 är okej, gillade dock inte den när den kom. Däremot Bugatti EB 110 som skymtas i bakgrunden är ju obeskrivligt smaklöst designad - den gillade jag dock när den kom. Där bilden är fotad står en Mercedes CLK GTR, ful som stryk. Om jag inte minns fel så var det en F50 som fick reprentera Ferrari. F50n är ett måste men den är fan inte vacker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 simon1583: Jag förstår mig bara inte på dig! Typ alla mina favo-bilar "hatar" du, och bilar med sk*tsnygg design tycker du är fula... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simon1583 Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 simon1583: Jag förstår mig bara inte på dig! Typ alla mina favo-bilar "hatar" du, och bilar med sk*tsnygg design tycker du är fula... Sånt e livet. Smaken är som baken antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 (redigerad) Ååhhhh ta bort mig! Corvette - ful, Viper - fulare, Pontiac - fulast. Och den där fjoll toyota...ack ack. Vad har F40n gjort för att bli straffad, stackarn a få va med i det sällskapet. McLaren F1 är okej, gillade dock inte den när den kom. Däremot Bugatti EB 110 som skymtas i bakgrunden är ju obeskrivligt smaklöst designad - den gillade jag dock när den kom. Där bilden är fotad står en Mercedes CLK GTR, ful som stryk. Om jag inte minns fel så var det en F50 som fick reprentera Ferrari. F50n är ett måste men den är fan inte vacker. Är du galen på nåt sett? Vilken va din fovorit då, Veyron? Den ser ju fan ut som en bubbla. Redigerad 13 augusti, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts