simon1583 Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Varför GT3 när GT2 finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 för att gt3:an är snyggare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 (redigerad) Lamborghini Murcielágo och Lamborghini Gallardo är för fina.. *EDIT* Här är bilder: Gallardon: Murcielágon: Redigerad 11 augusti, 2003 av siggge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxter Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 drömbilen är ju såklart Shelby GT 500! Håller med helt klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simon1583 Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 för att gt3:an är snyggare Jo det är sant, men om man ska gå på fin het skulle jag nog ta vanliga turbon, gillar inte det där gula. Men grejen är att köpa GT3 när GT2 finns, då känns det som att man inte har råd med att köpa det bästa. Typ som att köpa en boxter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 kan inte välja mellan mercedes clk gtr, porsche carrera gt, ferrari f50, porsche 935, lamborgini murchielago och bugaiit veyron. på delad andra plats kommer dogde viper, ferrari daytona spider och porsche 911 turbo (996). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simon1583 Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 (redigerad) kan inte välja mellan mercedes clk gtr, porsche carrera gt, ferrari f50, porsche 935, lamborgini murchielago och bugaiit veyron. på delad andra plats kommer dogde viper, ferrari daytona spider och porsche 911 turbo (996). Bara massa speciall fjollbilar... tycker JAG! Av de första skulle jag ta Veyron eftersom den bara ska tillverkas i 50ex och är ju världens snabbaste standrdbil. Dodge Viper är ju ett skämt, vad kostar den, 700.000? fjollbil, ful som satan. Ferrari F50 känns ju iaf lite unik och lamborghinin är ju iaf snygg. Gallardo ser för jävlig ut! Redigerad 11 augusti, 2003 av simon1583 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 Min bakgrund på datorn: Bakgrund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 Bara massa speciall fjollbilar... tycker JAG! Av de första skulle jag ta Veyron eftersom den bara ska tillverkas i 50ex och är ju världens snabbaste standrdbil. Dodge Viper är ju ett skämt, vad kostar den, 700.000? fjollbil, ful som satan. Ferrari F50 känns ju iaf lite unik och lamborghinin är ju iaf snygg. Gallardo ser för jävlig ut! Veyron är cool! 1001 HK säger en hel del.. 2,9 sek 0-100.. En toppfart på över 400 km/h Men priset kommer ligga runt 1 000 000 € , alltså över 9 000 000 kr.. Gallardo är ju snygg men inte innuti.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 Bara massa speciall fjollbilar... tycker JAG! Av de första skulle jag ta Veyron eftersom den bara ska tillverkas i 50ex och är ju världens snabbaste standrdbil. Dodge Viper är ju ett skämt, vad kostar den, 700.000? fjollbil, ful som satan. Ferrari F50 känns ju iaf lite unik och lamborghinin är ju iaf snygg. Gallardo ser för jävlig ut! där fick du till det! tur att man inte är ensam om att tycka vipern är ful. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 11 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 där fick du till det! tur att man inte är ensam om att tycka vipern är ful. Håller oxo med till 100 %!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 där fick du till det! tur att man inte är ensam om att tycka vipern är ful. Hur kan ni säga så? :'( Dodge Viper är ju skitsnygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simon1583 Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 Jag tycker den är larvig. Svin taskig design, ser alldeles för "tuff" fast det är det inte heller. Ser bara allmänt ful ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 Jag tycker den är larvig. Svin taskig design, ser alldeles för "tuff" fast det är det inte heller. Ser bara allmänt ful ut. Vad tycker du är snygg design då? Designen på en gammal Nissan Sunny eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 Vipern är ju svin snygg. Ska lägga upp en lista nån gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 Vipern är ju inte ful.. men den är inte snygg heller.. Sen är det ju ingen värstingbil heller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 (redigerad) Porsche Gemballa GTR750 EVO en '67 Shelby Mustang GT 500 á la Gone In Sixty Seconds skulle inte heller sitta fel Redigerad 11 augusti, 2003 av beat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simon1583 Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 Porsche Gemballa GTR750 EVO en '67 Shelby Mustang GT 500 á la Gone In Sixty Seconds skulle inte heller sitta fel Den Porschen var även den ruggigt ful, tacka vet jag standard. Visst, vissa bilar kan bli grymma om man gör det snyggt, men som tex. bilarna i Fast and the furious etc. de är ju lite för mycke, oftast. Dessutom är de japanska. Evo VII är väl ganska snygg men sen är det ju inte mycke mer. Snygga bilar TobbeH, du kan ju kolla på dom ja la ut. Många av dem är väl dock inte så jätte snygga, mer "drömbil" som topicen var. Men en är ju bra ex. på snygg bil, CL55 AMG, bil med snygg design och klass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 (redigerad) Den Porschen var även den ruggigt ful, tacka vet jag standard. Visst, vissa bilar kan bli grymma om man gör det snyggt, men som tex. bilarna i Fast and the furious etc. de är ju lite för mycke, oftast. Dessutom är de japanska. Evo VII är väl ganska snygg men sen är det ju inte mycke mer. Snygga bilar TobbeH, du kan ju kolla på dom ja la ut. Många av dem är väl dock inte så jätte snygga, mer "drömbil" som topicen var. Men en är ju bra ex. på snygg bil, CL55 AMG, bil med snygg design och klass. ok, spoilern e lite väl överdriven men vafan Redigerad 11 augusti, 2003 av beat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 och det är fult med kolfiberhuv, (olackad). har man så dyr bil har man nog råd att lacka huven också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts