Jump to content

Era drömbilar!!

Stoffe
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 111
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

kan inte välja mellan mercedes clk gtr, porsche carrera gt, ferrari f50, porsche 935, lamborgini murchielago och bugaiit veyron. på delad andra plats kommer dogde viper, ferrari daytona spider och porsche 911 turbo (996).

Bara massa speciall fjollbilar... tycker JAG! Av de första skulle jag ta Veyron eftersom den bara ska tillverkas i 50ex och är ju världens snabbaste standrdbil.

Dodge Viper är ju ett skämt, vad kostar den, 700.000? fjollbil, ful som satan. Ferrari F50 känns ju iaf lite unik och lamborghinin är ju iaf snygg.

Gallardo ser för jävlig ut!

Redigerad av simon1583
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara massa speciall fjollbilar... tycker JAG! Av de första skulle jag ta Veyron eftersom den bara ska tillverkas i 50ex och är ju världens snabbaste standrdbil.

Dodge Viper är ju ett skämt, vad kostar den, 700.000? fjollbil, ful som satan. Ferrari F50 känns ju iaf lite unik och lamborghinin är ju iaf snygg.

Veyron är cool! 1001 HK säger en hel del..

2,9 sek 0-100..

En toppfart på över 400 km/h

Men priset kommer ligga runt 1 000 000 € , alltså över 9 000 000 kr..

Gallardo är ju snygg men inte innuti..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

där fick du till det! >_< tur att man inte är ensam om att tycka vipern är ful.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Porsche Gemballa GTR750 EVO

:angry:

en '67 Shelby Mustang GT 500 á la Gone In Sixty Seconds skulle inte heller sitta fel

Den Porschen var även den ruggigt ful, tacka vet jag standard.

Visst, vissa bilar kan bli grymma om man gör det snyggt, men som tex. bilarna i Fast and the furious etc. de är ju lite för mycke, oftast. Dessutom är de japanska. Evo VII är väl ganska snygg men sen är det ju inte mycke mer.

Snygga bilar TobbeH, du kan ju kolla på dom ja la ut. Många av dem är väl dock inte så jätte snygga, mer "drömbil" som topicen var. Men en är ju bra ex. på snygg bil, CL55 AMG, bil med snygg design och klass.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den Porschen var även den ruggigt ful, tacka vet jag standard.

Visst, vissa bilar kan bli grymma om man gör det snyggt, men som tex. bilarna i Fast and the furious etc. de är ju lite för mycke, oftast. Dessutom är de japanska. Evo VII är väl ganska snygg men sen är det ju inte mycke mer.

Snygga bilar TobbeH, du kan ju kolla på dom ja la ut. Många av dem är väl dock inte så jätte snygga, mer "drömbil" som topicen var. Men en är ju bra ex. på snygg bil, CL55 AMG, bil med snygg design och klass.

ok, spoilern e lite väl överdriven men vafan :angry:

Redigerad av beat
Länk till kommentar
Dela på andra sidor