Mr Mister Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Vilken är den bästa filmen du någonsin sett? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Blair Witch Prodject eller The Signs ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 29 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Blair Witch Prodject eller The Signs !!! Har sett "The Signs". Tyckte den var ganska bra, men det gjorde inte mina kompisar. Dock inte den bästa filmen jag har sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Blair Witch Prodject eller The Signs !!! Mel gibsons filmer är alltid bra , jo the signs var faktiskt väldigt bra (men inte den #1). PS. Det stavas project ; ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 The Godfather I, The Godfather II, The Godfather III, The Matrix, Tron (ja du läste rätt ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Mel gibsons filmer är alltid bra , jo the signs var faktiskt väldigt bra (men inte den #1). PS. Det stavas project ; ) Ok Gillar Adam Sandler Filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 american pie filmerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 american pie filmerna De är så jävla bra !! Eller någon porrfilm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Babewatch 13 eller vad den heter nä.. Men jag gillar Gudfadern II Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Absolut bästa är ju Fädodjäntan.. Så j*vla cool!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Jag älskar Wild Style Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 (redigerad) The Untouchables är nog en av de bästa filmerna jag sett, Speed är också jävligt bra. Redigerad 30 juni, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 (redigerad) Mina favoriter är nog: The Matrix, Saving Private Ryan, The Rock. Men min största "favorit-film" är egentligen ingen film, utan ett spel... METAL GEAR SOLID!!! Om du inte har spelat det, så beordrar jag dig att göra det! Storyn i MGS klår alla filmer jag har sett. Redigerad 30 juni, 2003 av TobbeH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 30 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Mina favoriter är nog: The Matrix, Saving Private Ryan, The Rock. Men min största "favorit-film" är egentligen ingen film, utan ett spel... METAL GEAR SOLID!!! Om du inte har spelat det, så beordrar jag dig att göra det! Storyn i MGS klår alla filmer jag har sett. Tycker också att The Rock är en mycket bra film. Allt stämmer i den filmen; manuset, regin, skådespelarna osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Scarface! bra filmer är också Matrix filmerna, och så Lord Of The Rings kan man ju inte lämna bort Die Hard triologin är också riktigt bra!! kommer inte på fler just nu men bra filmer finns det gott om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Waterworld är ganska bra med Kevin Costner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 tittar inte så mycket på film, men om jag ska välja en så blir det The Matrix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chupaccabra Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 Lätt gudfadern filmerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 American Pie filmerna utan tvekan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 Blair Witch Prodject eller The Signs !!! LOL.. det är fan dom två sämsta filmerna ja sett! Blair Witch är bara jett dåligt filmad och inte läskig.. the signs.. fattar bara inte det bra med den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts