BTBoresund Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Är det någon som vet hur man får den här att funka? http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload4/speedo.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danneh Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 när du har den öppnad e det bara att starta spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 jag har *host*piratkopeierad*host* version av vc..det funkade inte..tror det bara funkar på orginal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 29 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 när du har den öppnad e det bara att starta spelet Nej! det går inte så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 29 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 jag har *host*piratkopeierad*host* version av vc..det funkade inte..tror det bara funkar på orginal jag har orginal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danneh Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 För mig går det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xbox Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 (redigerad) du måste ha Patchen: GTA: Vice City v1.1 (för att det ska funka. Patchen finns på gtasajten) Redigerad 29 juni, 2003 av xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts