Arvid Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Jag åkte till Hyman Condo för att kolla till mina garage och upptäckte då att flera av mina bilar hade försvunnit. I det första garaget hade jag ställt in en Admiral och en Sanchez, i det andra en Glendale och en taxi och i det sista garaget en Virgo. Både Sanchez:en och Glendale:n var borta och jag är 100% säker på att jag inte tagit bilarna själv. Nån annan som också har råkat ut för detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 nä Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Jag åkte till Hyman Condo för att kolla till mina garage och upptäckte då att flera av mina bilar hade försvunnit. I det första garaget hade jag ställt in en Admiral och en Sanchez, i det andra en Glendale och en taxi och i det sista garaget en Virgo. Både Sanchez:en och Glendale:n var borta och jag är 100% säker på att jag inte tagit bilarna själv. Nån annan som också har råkat ut för detta? Nej inte för tillfället.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Ja, ibland försvinner vapen oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 för mig..jag hade 2 angel och 2 pcj i ett garage..nästa gång jag kollade, var båda pcj borta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Om man har mer än 4 fordon i ett garage försvinner det fjärde... om det hjälper.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 ja, så har det hänt för mig många gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 (redigerad) Det här brukade hända mig i GTA3 också, och jag har aldrig fler bilar än vad som är tillåtet i mina garage. Redigerad 29 juni, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Min fiiina Love Fist bil stod i det garaget och den försvann BUHUHUHU! :'( :'( Fast jag hade två... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Försvinner för mig med i bland :'( :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicht 1337 Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Det här brukade hända mig i GTA3 också, och jag har aldrig fler bilar än vad som är tillåtet i mina garage. på ö2 hade jag alltid tre bilar i garaget.. de försvann aldrig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Ett garage på Sunshine autos åt upp min silver PCJ (:!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Det händer ofatst vid hyman condo när man sparar med en garagedör öppen , jobbig bugg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Jag har livit av med min stridvagn i ett av garagen på Sunshine Autos, jag hade bara den och en Sanchez i det garaget och när jag sedan skulle hämta stridsvagnen så fanns bara Sanchezen kvar. Riktigt störigt. (:!!! PS. Det hände för mig på PS2 versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts