GtA FrEaK Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 jag behöver veta hur man använder den för att jag ska försöka göra svenska bilar på min semester så skicka snabbt hur man gör för jag ska sticka snart snälla hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA 3***** Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Jag undrar ochså hur man gjör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wonderbaum Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 På Zmodelers hemsida finns en tutorial på engelska och även ett forum... http://zmodeler.nfscheats.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 ska ta tid å lära mig de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA 3***** Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 går det bara att göra cirklar o fyrkanter i zmodeler???????????????????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts