rlle Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Ska man köpa 15st ställen?? jag har bara 13.. jag har köpt dessa.... ice cream factory sun shine autos malibu club pole position skumhole schack print works film studio taxi company boatyard 3321 vice point el swanko casa washington street hyman condo vilka två saknas?? lättare om nån har en karta eller en bild på dom ställerna jag inte köpt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 är det inte Links view apartment och Ocean heights. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 är det inte Links view apartment och Ocean heights. Jo det är dom som saknas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 japp dom två är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SF_COOL_SF Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Gå in på http://www.hemsida.net/zwcommunity/GTA%20V...h%203/karta.jpg så ser du en karta över de som du kan köpa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Jag har köpt alla 15 men ändå så står det att jag bara har 14. Vad ska jag göra? Det är på ps2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts