Bullet Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 hur ska man klara det?? det är ju fusk han har ju en sabre turbo och man själv får en senitel!!! och så får man ju snutarna efter sej och dom jagar inte honom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 (redigerad) Jag tycker Hillarys arbetsmetod e lite knepig . först vill han att man ska vinna över honom sen kan han tänka sig att köra för en . Han fattar tydligen inte att om man kan slå honom så behöver man ju inte honom . Men han verkar ju lite --> Redigerad 30 juni, 2003 av cool_pool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 29 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 det blir väll inte lättare för det.. men jag håller med dig phil säger you have never seen anyone drive so fast! jag tycker inte att han är särkilt dugligt förare han kör ju på gatan och kör över folk!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 29 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 kan man få nåt tips eller? snälla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Ställ en snabb bil (Cheetah, Hotring racer, Infernus etc.) Lite längre fram (Ungefär vid bron efter starten) stanna till vid den snabbt och kliv in i den och kör! Fungerade utmärkt för mig. Föresten, lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Om du vill ha ett tips : Hämta en lastbil och ställ vid den lilla bron i filen han kör, så undviker du den själv. Han står bara och kör imot den eftersom han är programerad hur han ska köra. Om du sedan inte gör något misstag så bör du kllara det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rlle Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 att ställa en snabbare bil längre fram brukar aldrig funka... få en bra start och sedan skjuter du punktering på hans däck eller puttar in honom i ett träd t.e.x.... du kan också ställa en lastbil efter den sista lilla bron innan malibu club-- då brukar han fastna i den och då kan du bara köra och hoppar ur din bil inna lastbilen och ta en annan på andra sidan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Jag gjorde så att jag fick FBI efter mig innan starten då krockar FBI sönder han.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 gör som jag gorde. jag for in på hanling och ändrage så att sabre turbo kunnde bara stå och slira så jag kunnde köra lunkt i mål Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 gör som jag gorde. jag for in på hanling och ändrage så att sabre turbo kunnde bara stå och slira så jag kunnde köra lunkt i mål LOL vilket fusk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Asken Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Det är bara att vänta tills han gör en miss och då kan man vinna... Ps gör inget misstag = död... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Det är bara att vänta tills han gör en miss och då kan man vinna... Ps gör inget misstag = död... Jag tror inte misstag =död precis.. kanske "du förlorar" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jakob... Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 ja missade han första gången sen tog ja han lätt genom att köra taktiskt köra om på vissa ställen knuffa in han i palmer så han fastnar och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jonny Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Är det så svårt å klara han det traditionella sättet?? jag tog han 3:e gången jag testade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 att ställa en snabbare bil längre fram brukar aldrig funka... Läste du min post ordentligt, det stod: Det fungerade utmärkt för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 är det så svårt då? klarade det på första försöket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geezus Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 är det så svårt då? klarade det på första försöket... Samma här, tyckte inte att det var så svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fst0202 Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 hur ska man klara det?? det är ju fusk han har ju en sabre turbo och man själv får en senitel!!! och så får man ju snutarna efter sej och dom jagar inte honom! skaffa swatteam!(fyra wantedstars) då kommer en swatvan (för det mesta) att krocka i honom så att du får starten. men å andra sidan så kommer swatteam att störa dig under loppet. men testa iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Qvarnstromaren Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Skjut sönder däcken för han! Sen kan du krypa förbi han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Skjut sönder däcken för han! Sen kan du krypa förbi han LOL har för mig att det inte går.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts