Warmedal Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Jag och en polare håller på att göra en vc film, just nu är det bara beta versionen som är klar. Den är 2 min och 40 sek ( 18 mb) om det är nån som är instreserad att se den så finns den att ladda ner här skriv gärna vad vi tycker om filmen.. ( hela filmen kommer om ett par veckor tror jag ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geezus Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Cool... Vad har du använt för mods? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AcE oF sPaDeS Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 läcker....men skulle gärna få inehålla lite bil "stunts" men det kan ju vara så att filmen var tillgängnad motorcylkar...... men men.....häftig film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 29 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Cool... Vad har du använt för mods? inga..iaf inga som har med motorcyklar att göra. EDIT: http://stunts.hyperfly.net <--Sidan till filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PetterVC Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Grym spark... hur gör man den? Har inget ljudkort... det e inte bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 29 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Grym spark... hur gör man den? Har inget ljudkort... det e inte bra... jo..ställ dig framför en motorcykel.. och tryck enter..förhoppningsvis så sparkar han undan föraren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Grym spark... hur gör man den? Har inget ljudkort... det e inte bra... Du måste stå en bit bort från motorcykeln, sen håller du in Shift (tangenten för att kuta) och börjar kuta mot motorcykeln. När du är någon meter ifrån motorcykeln så trycker du på Enter, men släpp inte tangenterna. Då kommer han att göra sådär som i filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PetterVC Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jonny Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Ganska trist film i mitt tycke, långa utdragna slowmotion sekvenser, dom stunten som är filmen hade lätt kunna bantas ner till 30 sek, inget är synkat till musiken och aged film plugin är inte vidare snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 29 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 (redigerad) Ganska trist film i mitt tycke, långa utdragna slowmotion sekvenser, dom stunten som är filmen hade lätt kunna bantas ner till 30 sek, inget är synkat till musiken och aged film plugin är inte vidare snyggt Det är BETA versionen.. vi orkade inte göra den så bra heller Redigerad 29 juni, 2003 av Senitel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jonny Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 varför postar du en beta verision om du inte kan ta kritik? var det inte det fu ville få ut med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts