celtic Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Jag tycker att det finns för lite orginaluppdrag i VC, Det tar ju itne alls speciellt lång tid att klara dessa.. själv har jag inte klarat storyn ännu, men jag sitter däremot utan uppdragsgivare, jag äger allt utom Cherrypoppers och Malibu Club. Ps. Är Phil en uppdragsgivare ? jag har aldrig vart hos honom tror jag. Ds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 (redigerad) PHIL e en uppdrags givare med lätta uppdrag du måste ha köpt malibu club för att kunna ha PHIL som uppdrags givare Redigerad 28 juni, 2003 av GTA_looser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
celtic Skrivet 28 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Ok. Men håller du inte med om att det är snålt me uppdrag ? I gta 3 var det bättre tycker jag. Men är Phil den enda uppdragsgivare man får sen eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 nej sen får du "V" fast bara ett uppdrag (tror jag). och ja det e snålt med uppdrag. tycker att dom borde göra fler i det nya spelet som ska komma nån gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
celtic Skrivet 28 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Helt klart. När man pyntar ut nästan 500kr så vill man ju ha en bra stunds spelande... Annars är det ju ingen vits... Jo, man får verkligen hoppas att det blir bättre till nästa version. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Helt klart. När man pyntar ut nästan 500kr så vill man ju ha en bra stunds spelande... Annars är det ju ingen vits... Jo, man får verkligen hoppas att det blir bättre till nästa version. Men man kan ju bara cruisa runt i VC.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fst0202 Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 det är jätte-snålt med updrag i vice city. det är inte srsklit mkt uppdrag i gta3 heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts