GTaJäGaReN Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Nej det är ingen mod. Rummet har alltid funnits där. Och till er som tror att rummet ligger i GTA3 säger jag bara LOL. Om det vore så vore man ju tvungen att ha GTA3 installerat för att kunna se introscenen. I början av VC står de typ "Liberty City, Marco Bistro"... sorry om jag missuppfattar de ni pratar om, jag har inte fattat en jota hittils! ochangående uppdarget så står de ju på skylten "eat to you explode" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Asken Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Rummet finns i VC, Rummet är som spökstaden i 3:an Man får aldrig se rummet i gta3 men huset Marco Bistro fnns där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 29 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 vadå det står ju marco's bistro!!!!! och arvid efter som du vet allt kan du ju visa var rummet finns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 (redigerad) jag vet var man kan ladda ner så att man kan gå in i "Hidden interiors" här kan du ladda ner den! Redigerad 29 juni, 2003 av cool_pool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Men har du svårt att fatta eller, bara för att det står Marcos Bistro behöver rummet inte vara där. Btw, jag hittade filmen som visar var rummet ligger. Ladda ner här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 minns ej :"> F*n då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts