GTA_looser Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 i början vart ser man sonny och dom andra i det rummet? vart ligger det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Marco's Bistro i Liberty City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 28 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 jaha alltså ligger det i gta 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Asken Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Jag tror att det liger ovanför hotellet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 28 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 (redigerad) neeej det e GTA 3 för liberty city ligger i GTA 3 Redigerad 28 juni, 2003 av GTA_looser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Asken Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 rummet det man ser i filmen...introt är där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 28 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 rummet är i GTA3 och inte i vice city! för i GTA3 kom jag ihåg hur jag skulle döda han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 "för liberty city ligger i GTA 3" Förlåt...men det är kul...hehe... Asken: Det ligger i Liberty City!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 neeej det e GTA 3 för liberty city ligger i GTA 3 hur skulle kunna det om gta3 är på 2000-talet och vice city är på 80-talet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 hur skulle kunna det om gta3 är på 2000-talet och vice city är på 80-talet Öhh...Liberty City kanske byggdes för ganska länge sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Asken Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 (redigerad) Huset liger i LC och rummet där introt utspelas är ovan för hotell rummet i VC... Redigerad 28 juni, 2003 av Asken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 för i GTA3 kom jag ihåg hur jag skulle döda han hur kan man döda honom i GTA 3 som utspelar sig på 90talet, när man redan har dödat honom i GTA VC som utspelar sig på 80talet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Ja juste f*n. Man får väl ett uppdrag av Joey att döda en Forellisnubbe. Och jag har för mig att det var Sonny... Måste installera och kolla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 29 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 ja man får uppdraget av joey att döda han som äger edn där resturangen! för att han e en av forelli snubbarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Ja juste f*n. Man får väl ett uppdrag av Joey att döda en Forellisnubbe. Och jag har för mig att det var Sonny... Måste installera och kolla... Man ska väl aldrig döda Sonny i ett uppdrag, bara massa forelli medlemmar tror jag Ni som är osäkra på att rummet inte ligger i LC, i introt står det Marcos' bistro, Liberty city eller nånting sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Man ska väl aldrig döda Sonny i ett uppdrag, bara massa forelli medlemmar tror jag Ni som är osäkra på att rummet inte ligger i LC, i introt står det Marcos' bistro, Liberty city eller nånting sånt Introt där han sitter med knark eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 det finns en mod så att rummet finns i hotelet i vice city Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 det finns en mod så att rummet finns i hotelet i vice city Nej det är ingen mod. Rummet har alltid funnits där. Och till er som tror att rummet ligger i GTA3 säger jag bara LOL. Om det vore så vore man ju tvungen att ha GTA3 installerat för att kunna se introscenen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 det finns en mod så att rummet finns i hotelet i vice city Oh jasså..vart kan man ladda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 minns ej :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts