Warmedal Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 jag spelade vc nyss jag filmar lite och så ( gör en stunt film ) Jag kollade replayen..ag åkte motorcykel, och plötsligt, Versetti är borta! har det filmat men lägger inte ut filmen på internet eller nåt. nån som har fått nåt liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 presis samma sak hände mig när åkte med pcj-600 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Det händer mig ofta, ibland försvinner Vercetti från motorcykeln när jag spelar som vanligt och i båtar blir han ofta osynlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 28 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 presis samma sak hände mig när åkte med pcj-600 jag åkte också med PCJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 för mig händer det att bilen e trasig, men på replayn så e den inte de....! En gång hade jag BARA skadat fram-partiet på bilen....men på replayn så var den hel där men trasig i bak! konstigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Enda som händer för mig är att fordonen försvinner i repriserna Ser rätt komiskt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 (redigerad) Enda som händer för mig är att fordonen försvinner i repriserna Ser rätt komiskt ut. Roligt det skulle se ut ..! Redigerad 29 juni, 2003 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 det är om man trycker på "fire" knappen som han blir osynlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 en gång när jag trykte coden kvinno magnet (fannymagnet) så hade jag 3 tanter bredvid mig och när jag tryckte på repris så var en av tanterna en guppe (tommy är bög haha ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 29 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 en gång när jag trykte coden kvinno magnet (fannymagnet) så hade jag 3 tanter bredvid mig och när jag tryckte på repris så var en av tanterna en guppe (tommy är bög haha ) haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts