Patrick Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 kan nån förklara vad MTA är för nåt ? kommer det att vara en lika grymt bra stad som i Vice City och kommer man att vilja köpa det , eller kommer man bara tycka att det är skit ? hjälp mig kan nån förklara vad man kan göra på det ! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Det är en multiplayermod till Gta3/VC. Fast jag vet inte hur den funkar, jag har aldrig prövat den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Jag kanske var lite oklar. MTA är en multiplayer-mod till GTA3/Vice City, ingen ny stad eller nått sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 och inget som som behövs att köpa utan bara ladda ner från deras hemsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chupaccabra Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Har personligen testat det och har bara en sak att säga LAAAG! det laggar som f*n och så har man nästan inga bilar att köra,ganska tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Jo men detta är ju en ny version så den kanske är bättre. Fast riktigt bra kan den aldrig bli, det är ju ett stand-alone program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 jag tycker inte det verkar bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaCo2002 Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 Det är en multiplaymod till Vice CIty. Den skulle komma ut i måndags men dom j**** ap**** fixade det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts