danu Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 när jag ska spela gta funkar det bara med gta low color mode (annars lägger spelet av) men då är det lite hackigt och segt och knepigt trycker jag på f8 blir det snabbt och dåligt. jag har modem och kan inte ladda ner en nyare verision från rockstar.. VAD F*N SKA JAG GÖRA??? snälla ge mig lite vettiga tips Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 Vad har du för dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danu Skrivet 12 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 nivida geforce 4 och windows xp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 och...eh...processor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts