Mr Mister Skrivet 30 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Vice City En blandning av städerna skulle dock vara perfekt Typ (fjortisord, sorry) San Fransisco? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Jag gillar Liberty City mest, eftersom atmosfären är skönare där. Det känns som om man är där på riktigt, nästan. Jag gillar den också bättre pga dess berg och natur. Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Kan inte betämma mig. Älskar båda städerna lika mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 Men jag gillar inte att 50% av den första ön består av en strand. Mindre vatten, hav och strand. Mera hus, stad och land. skojar du? de as ball att köra runt me en PCJ 600 där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 8 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 skojar du? de as ball att köra runt me en PCJ 600 där Hade varit roligare med fler hus. Och en park. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts