Mr Mister Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Jag gillar Liberty City mest, eftersom atmosfären är skönare där. Det känns som om man är där på riktigt, nästan. Jag gillar den också bättre pga dess berg och natur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Jag gillar mer VC för solen och stranden..Sen alla brudar och så är det ju 80-tal!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 28 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Men jag gillar inte att 50% av den första ön består av en strand. Mindre vatten, hav och strand. Mera hus, stad och land. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Det är en skönare känsla i Liberty City faktiskt...Känns mer GTA på något sätt, men jag gillar Vice City också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Vote: Vice City. I Liberty City så är allt så grått och trist. Det är det värsta jag vet, det ska istället vara soligt, stora sandstränder etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Liberty City.. skönaste stället på jorden.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 29 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Det är en skönare känsla i Liberty City faktiskt...Känns mer GTA på något sätt, men jag gillar Vice City också... Det är precis det jag menar! Förresten, varför är du emot EU? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 För att han är vettig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacob_Henriksson_Gta Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Det är en skönare känsla i Liberty City faktiskt...Känns mer GTA på något sätt, men jag gillar Vice City också... Håller med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Liberty City gillar jag mer än Vice city Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 jag gillar liberty mer än vicecity.. liberty är mera bergigt..vice city är platt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 liberty... pga backarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Jag tycker att liberty har bättre system när det gäller vägskyltar och sånt! Tunnlarna är också sköna! men annars föredrar jag sexiga brudarna i vice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Vice City!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 LC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Jag håller med om att Liberty City har den där GTA-stilen, men Vice City är så mycket större o.s.v. Vote: Vice City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Vice City! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Liberty City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Asken Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 LC...saknar bergen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Vice City En blandning av städerna skulle dock vara perfekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts