GTaJäGaReN Skrivet 26 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2002 Hej! Vart finns dom där militär bilarna eller va det är! Dom heter nåt med: Baraks OL! Jag har finkammat Stauton, ska snart fortsätta! Sen ska jag leta i Portland! Jag hittar inte ett jedra skit! Jag har också kollat i guiden som är på Gtasajten.. Hittar ändå inget! Någon kan väl säga vart den bilen finns? Eller, finns ganska ofta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2002 Vilken guide menar du? Barracks OL finns på Phils army-ställe, men den står inte alltid där. Om den inte är där när du kommer så ta en bil och kör en bit därifrån sen kör du tillbaka och då brukar den oftast vara där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 26 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2002 Tack Arvid... Men den där bilen jag menar nu, trodde jag va en Flatbed.. Men vart finns de där området du pratar om där det finns en sån bild? SSV? Om den finns där, eller i Stauton, kan du väl vara snäll och markera Challan Bridge och den andra bron från Stauton till Shoreside, och markera den där bilen! SÅ ÄR DU JÄTTESNÄLL!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2002 Tack Arvid... Men den där bilen jag menar nu, trodde jag va en Flatbed.. Men vart finns de där området du pratar om där det finns en sån bild? SSV? Om den finns där, eller i Stauton, kan du väl vara snäll och markera Challan Bridge och den andra bron från Stauton till Shoreside, och markera den där bilen! SÅ ÄR DU JÄTTESNÄLL!!! Phils millitärställe ligger en bit från stadion i Staunton. Följ den stora vägen som går förbi stadion så kommer du hitta stället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 26 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2002 Okej! *asg* Vilken stor väg! Vi säger att jag står på parkeringen framför stadion! Ska jag åka till höger eller vänster när jag kommer ut från parkeringen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2002 Okej! *asg* Vilken stor väg! Vi säger att jag står på parkeringen framför stadion! Ska jag åka till höger eller vänster när jag kommer ut från parkeringen? eftersom jag skrivit att Phils millitärställe ligger vid vattnet är det logiskt att man tar vänster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 26 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2002 Phils millitärställe ligger en bit från stadion i Staunton. Följ den stora vägen som går förbi stadion så kommer du hitta stället. Ursäkta! Men då har jag veerklliigggennnn läst fel! Men... Du skrev det här: /\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts