kattälskaren Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Kan människor under 18 år köpa gta vicecity jag vill ha det och jag är 8år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 De flesta affärer bryr sig inte om åldersgränsen men så unga som du brukar ändå inte få köpa. Fråga dina föräldrar om dom kan köpa ut åt dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 8 år är väl ändå lite väl ungt, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Om dina föräldrar är med så får du köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Arvid, eightball Konstigt om butiken inte skulle låta en att köpa, när det inte finns åldersgränser i sverige. Dock kan jag hålla med om att åtta års ålder är lite väl ungt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Om spelet inte är märkt med pegi-märkningen är det åldersgräns. Pegi märkningen är den nya märkningen som gör att en tex. en 8 åring kan köpa 15/18 års spel. Förut så var det åldersgräns. Men Vice City är inte märkt med pegi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Om spelet inte är märkt med pegi-märkningen är det åldersgräns. Pegi märkningen är den nya märkningen som gör att en tex. en 8 åring kan köpa 15/18 års spel. Förut så var det åldersgräns. Men Vice City är inte märkt med pegi. VC är ju märkt med "Extremt våldsamt bör inte köpas av personer under 18år" något i den stilen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fst0202 Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 gtagalen: jag tycker inte att du ska spela det. du är alldeles för liten. vänta tills du är 15 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 gtagalen: jag tycker inte att du ska spela det. du är alldeles för liten. vänta tills du är 15 år. "Moraltant"-Aaa lilla vän du ska nog vänta... Nej men seriöst.. tror du att alla här inne är 15? minst 70% av forumets medlemmar är under 15år.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Arvid, eightball Konstigt om butiken inte skulle låta en att köpa, när det inte finns åldersgränser i sverige. Dock kan jag hålla med om att åtta års ålder är lite väl ungt.. Nej det skulle inte alls vara konstigt.... Exempel 1: När jag skulle köpa GTA2 för ca 1 år sen vägrade hon i affären sälja spelet till mig bara för att jag var under 18. Exempel 2: När jag praoade på Siba i höstas var det en kille på kanske 10 år som försökte köpa GTA Vice City men det fick han inte. Inga åldersgränser i Sverige? Vad är det för skitsnack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Teddy_ponken Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Asså jag är 10jag spelar det och jag är också jätte bra på datorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Asså jag är 10jag spelar det och jag är också jätte bra på datorer hahaha! (ta inte illa upp) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts