Vice_city_fan Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Om det e någon som kan HTML, ASP, PHP eller andra "språk" kanske du har lust att göra en film hemsida me mig där vi/du/ni/jag kan lägga in massa VC filmer och andra spel filmer som vi/du/ni/jag/andra gjort? Skicka ett mail till mig då....! jackass_killen@hotmail.com Kan bla. HTML o lite ASP. Jag har en kompis som har en server som vi kanske kan använder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 JAG KAN HTML PHP, OCH MYSQL KOPPLINGAR MED PHP OCH CCS.. (oj capslock... ) fast... frågan är ju om man har tid, jag håller på med 3st sidor, om jag blir klar med dom så kan iaf jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 jag kan inget, bara lite html...men jag vill ändå va me om jag får! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Jag orkar inte kan också bara HTML Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Nu håller jag på med en community, annars kanske jag hade kunnat hjälpa dig, men tyvärr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fst0202 Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 inget napp. hehe ...kunde inte låta bli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danu Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 vill gärna vara med är inte så jätte duktig på att göra sidor men har några moddar :"> :"> :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Lyck till med film sidan då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts