Memphis Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Haqr ni det, Vi har ju Laslo, Fernando, och inne på Pizza hut(eller var det heter) står ju 'Pogo the monky' spelet Har ni hittat några fler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Ocean View Hotel, gå upp på rummet så finns det en affish från 3:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 (redigerad) Nu ska vi leka rättstavning!!! @Memphis Har* Lazlow* Pogo the monkey* @Hultenius Affisch* Men ontopic så har väl inte jag hittat så mycket mer Redigerad 28 juni, 2003 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 på uppdraget där man ska övnings skjuta i vapen affärn så får man skjuta på figurer från GTA3 och så finns det affischer vid flygplatsen med anknytningar till GTA3 staden Liberty city .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 I ett skyltfönster kan man se tecknade figurer av några karaktärer från GTA3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Donald Love är ju me som ung också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Flygplanet med reklambanderollen är samma dodo som flyger omkring i GTA3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Det är samma tidning som blåser omkring på marken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
divra Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 i nåt akvarium man har på hotelrummet finns tre saker från 3an: en fyr, den där bågformade klippan bakom salvatores hus och kistan man såg i donald love's sista uppdrag, love's disapperance. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Marco's Bistro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Checkpoint charlie i checkpointsen ligger hidden packages från gta III Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Checkpoint charlie i checkpointsen ligger hidden packages från gta III Ja just det.. tänkte inte på det förut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Pogo The Monkey står i Kaufman Cab's också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fst0202 Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 phil finns ju med både i 3:an och vice city. i 3:an ska man hjälpa honom med colombianer. och så finns ju donald love, som någon sa. förresten. vad hände med donald i "loves disaperance" i gta3 egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 phil finns ju med både i 3:an och vice city. i 3:an ska man hjälpa honom med colombianer. och så finns ju donald love, som någon sa. förresten. vad hände med donald i "loves disaperance" i gta3 egentligen? Klättrade väl upp på taket och hoppade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 phil finns ju med både i 3:an och vice city. i 3:an ska man hjälpa honom med colombianer. och så finns ju donald love, som någon sa. förresten. vad hände med donald i "loves disaperance" i gta3 egentligen? är han enarmad då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 är han enarmad då? Jag minns inte riktigt, men jag har för mig att han var det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Japp det är han.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Jag minns inte riktigt, men jag har för mig att han var det. Där har R* gjort en liten miss!!! Alla som gjort Phils uppdrag i VC vet ju att han själv spränger sin arm. Men i GTA III när man har hjälpt Phil att döda Colombianerna så säger han: - If I had you back in Nicauragua (osäker stavning), I might still have my arm. Han menar alltså att han förlorade sin arm när han krigade där. Det stämmer ju inte riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Bilen Perennial Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts