Stoffe Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 Ja, varför inte? Ser att du också sökte på Google Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVVo Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 Hultan... hur mycket e du berred att betala för ett ps2? jag såg ett på en anonssida som gick på 300 spänn... (rätt billigt tycker jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 Hultan... hur mycket e du berred att betala för ett ps2? jag såg ett på en anonssida som gick på 300 spänn... (rätt billigt tycker jag) tror inte det du... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 Hultan... hur mycket e du berred att betala för ett ps2? jag såg ett på en anonssida som gick på 300 spänn... (rätt billigt tycker jag) Då måste det nästan vara trasig Men ändå, vad var det för annonssida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 Ja, varför inte? man kanske inte ska skratta men det var lite roligt, eller, det va inget. En annan grej bara, nu är det väl ändå klart att vice city kommer till pc, för ingen har snackat om det på ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 man kanske inte ska skratta men det var lite roligt, eller, det va inget. En annan grej bara, nu är det väl ändå klart att vice city kommer till pc, för ingen har snackat om det på ett tag Antagligen är det det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 Har fixat en avatar till concorde88.... Hoppas du tycker den e fin!! Här är den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVVo Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Jag minns inte var... men en kompis har köpt ett gamecube för 500 spänn med 4 spel... jag kan ju fråga han... ps2:et gick först på 1kr men sen så var det en som bjöd 300kr och jag tror inte nån har bjudit högre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jabba The C.R Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 jag har deet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 jag har deet Så nödvändigt att liva upp den här topicen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts