-MaRinE- Skrivet 25 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2002 GTA3 var grymt, i VC har det tagit allt från GTA3 och förbättrat sååå mycket, go Rockstar, ni är gryma! Snart bara en månad kvar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2002 Detta kunde du skrivigt i: GTAsajtens forum ->Allmänt ->Off-topic ->Vardags snack Men men, Välkommen till forumet!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-MaRinE- Skrivet 25 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2002 Tack , men det handlar ju om GTA så.... då var det väl inte fel? eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 25 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2002 Nejdå, det här är inte off-topic, det är ju Vice City Ska bli så roligt när det kommer! Själv får jag nog ta och köpa mig ett PS2 om jag kommer över något billigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2002 nej det var absolut inte fel! välkommen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-MaRinE- Skrivet 25 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2002 Nejdå, det här är inte off-topic, det är ju Vice City Ska bli så roligt när det kommer! Själv får jag nog ta och köpa mig ett PS2 om jag kommer över något billigt. Som tur är så köpte jag en PS2 i sommras , jag har förbokat Vice City till PS2 på webhallen så drygt en månad kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-MaRinE- Skrivet 25 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2002 nej det var absolut inte fel! välkommen tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2002 Längtar till PC-versionen... Det där med att varuhuset kommer ha ett eget säkerhetsystem låter coolt. Man smyger fram mellan butikerna och så går larmet igång och snutarna kommer hehe... hoppas det blir nåt i den stilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2002 -MaRinE-, hoppas du kommer trivas i vårt glada "gäng"!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 25 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2002 Jag tycker det ska bli kul att slå sönder bilar med golfklubbor & dylikt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Concorde88 Skrivet 26 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2002 Som tur är så köpte jag en PS2 i sommras , jag har förbokat Vice City till PS2 på webhallen så drygt en månad kvar Varför förbokar man ett spel egentligen? Det går lite över mitt förstånd. Samma dag det släpps finns det ju typ 700 st på hyllorna, och skulle det vara slut så går man in i affären bredvid. Har det någonsin hänt att ett spel är slut kort efter releasen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 26 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2002 Ja det har det!! Kommer inte ihåg vilket men tror det var " the sims" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 26 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2002 Varför förbokar man ett spel egentligen? Det går lite över mitt förstånd. Samma dag det släpps finns det ju typ 700 st på hyllorna, och skulle det vara slut så går man in i affären bredvid. Har det någonsin hänt att ett spel är slut kort efter releasen? Tog inte Diablo 2 slut direkt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 26 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2002 nej det tror jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 26 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2002 Varför förbokar man ett spel egentligen? Det går lite över mitt förstånd. Samma dag det släpps finns det ju typ 700 st på hyllorna, och skulle det vara slut så går man in i affären bredvid. Har det någonsin hänt att ett spel är slut kort efter releasen? Ja men bor man så här på landsbyggden (Västervik) så kanske det tar 2-3 dagar innan det kommer till någon affär. Om man förbokar så får man oftast bara spelet en dag efter releasedatumet och ibland kan det även bli billigare trots fraktkostnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-MaRinE- Skrivet 26 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2002 Varför förbokar man ett spel egentligen? Det går lite över mitt förstånd. Samma dag det släpps finns det ju typ 700 st på hyllorna, och skulle det vara slut så går man in i affären bredvid. Har det någonsin hänt att ett spel är slut kort efter releasen? Detta är varför jag förbokar ett spel: 1. Spelet kommer på posten som ligger nära, slipper åka in till stan 2. Kan få spelet 1-2 dagar innan releasedagen 3. OM det skulle sälja kanonbra så har jag 100% säkerhet ett ex när spelet kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Concorde88 Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 Ja, för er som bor en bit ifrån närmaste affär kan jag förstå fördelen. Men även där jag bor flockas ungarna framför förbokningsdisken och här finns det många och stora affärer. Rekordet i onödighet måste vara att boka Sagan om ringen dvd´n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 Du concorde88 varför sätter du inte in en bild på ett concord plan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 Du concorde88 varför sätter du inte in en bild på ett concord plan? Varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 Ja, varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts