Dagge Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Man ska ju råna/slå sönder 15 affärer, har lyckats me en och hur det gick till vet jag inte, men när jag provar på resten så lyckas jag aldrig me att få upp siffran så hur ska man gå till väga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Ta upp ett vapen och sikta på expediten, då lägger han upp pengar på disken efter ett tag. Då räknas det som att du har rånat den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dagge Skrivet 28 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 man tackar man tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_kille Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 om han inte ger dig pengarna så finns dom på borde så hoppa upp om du vill alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts