MetoC7 Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 Hur gör man när man just har geggat in nån gubbe som hetter Bruno. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 Den som skriver eller säger följande saker: Nr.1:Idot. Nr.2:Efterbliven. Nr.3:Har en för stor mun. Man är väl snarare en Idiot om man trycker bort dialogen och inte läser Storyn. Efterbliven? Hahaaha! Väx upp.. För stor mun? Ebeeto? Han är för fan smart tycker jag. Du har för stor mun iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 Man är väl snarare en Idiot om man trycker bort dialogen och inte läser Storyn. Efterbliven? Hahaaha! Väx upp.. För stor mun? Ebeeto? Han är för fan smart tycker jag. Du har för stor mun iaf. Thanks, brother! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 Här hittar ni screenshots: Grim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 Men hur ser det ut in game? HUR ÄR KONTROLLERNA TYP PITANGENTERNA ELELR ÄR DET MUSEN? Jävla Caps lock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 Men hur ser det ut in game? HUR ÄR KONTROLLERNA TYP PITANGENTERNA ELELR ÄR DET MUSEN? Jävla Caps lock Bilderna Umberto länkar till ÄR in-game. Och man styr med piltangenterna. Vandrar omkring mellan de förrenderade scenerna. När man sedan är i närheten av något som kan plockas upp, dragas i, pratas med eller helt enkelt aktiveras, så tittar huvudpersonen på den saken. Då räcker ett enkelt ENTER-tryck och han aktiverar saken. Man har även en inventory och kan springa fort med shift. EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 demot fungerar ju inte ! först när jag laddade ner det så fungerade det en stund. sen så hoppade det ur. när jag sen skulle in på det igen så kom det upp en ruta som sa att jag måste säta i CD skivan. BLÄ ! och jag har testat att instalera flera gånger... fungerar inte. men det verkar ju kul, fast upplösningen suger ju inte lite ! om det nu inte bara är demot som är sämre kvalité. skulle nån kunna lägga upp ett screen som är så stort som skärmen ? så man kan få se vad det är för kvalité på´t. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts