MetoC7 Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Cel-shading är typ tecknad grafik..titta på nya zelda.. och spelet utspelas i nutid.. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Tack. Spelet är sk*t kul du borde ta en titt på det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Är det 3d eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chupaccabra Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Är det 3d eller? Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 demo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Screens shots ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Ett dåligt ss men men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Spelet är sk*t kul du borde ta en titt på det.. Har nyss köpt det. Men jag har fasnat i en lägenhet jag har lite bröd, en balong katt och en lie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Har du pratat med killen i garaget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 man ska ta sej upp på taket också. de e ganska klurigt. man ska hämta fågelägg. då behöver man typ en ballongkatt och några bröd. (kommer inte ihåg hur man kom upp på taket) men iallafall. när man e uppe så ska man lägga ett ballongdjur i en skål liknande grej och sen strimla bröd över det. då kommer fåglarna och pickar, sen sticker dom när dom pickar hål på ballongen. då kan man ta fågeläggen och så ska man ge de till nån typ. men en grej fattar inte jag med själva spelet asså. handlar det om att man e ett skellet i land of the dead och ska ta sej till land of the living? och så kan man ta båt flygplan eller tåg dit typ? så ska man ta tåget. de e ju så spelet slutar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 29 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 demo? Ladda ner på 3dgamers.com... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Hur göra man när man just har varit och smörjat nån gube med nån brun smörja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 man ska ta sej upp på taket också. de e ganska klurigt. man ska hämta fågelägg. då behöver man typ en ballongkatt och några bröd. (kommer inte ihåg hur man kom upp på taket) men iallafall. när man e uppe så ska man lägga ett ballongdjur i en skål liknande grej och sen strimla bröd över det. då kommer fåglarna och pickar, sen sticker dom när dom pickar hål på ballongen. då kan man ta fågeläggen och så ska man ge de till nån typ. men en grej fattar inte jag med själva spelet asså. handlar det om att man e ett skellet i land of the dead och ska ta sej till land of the living? och så kan man ta båt flygplan eller tåg dit typ? så ska man ta tåget. de e ju så spelet slutar! Ehh... Inte för att verka oartig eller så, ´men du verkar inte ha fattat särskilt mycket Historien i spelet baseras på den mexikanska tron om vad som händer efter döden. Varje människa som dör får bege sig på en resa i "De Dödas Land" innan de slutligen får komma till sjunde himlen, Nirvana och den slutliga vilan. Det är dit alla är på väg. Och beroende på hur bra liv man levt får man bättre "resepaket" av Reseguiderna i De Dödas Land... T ex. att få åka sportbil genom hela Land Of The Dead istället för att vandra. Men de flesta får ändå ta till de små benen... Manny Calavera, spelets huvudperson, är en av de som säljer resor till de nyligen avlidna och för att själv få komma vidare till den slutliga vilan måste han sälja tillräckligt många resor. Där har du storyn. Och om du spelat igenom spelet utan att ens förstått det så är du en av följande typer: 1. Den som klickar bort all dialog 2. Den som inte förstår engelsk dialog 3. Den invalida som sitter och dregglar EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Den som skriver eller säger följande saker: Där har du storyn. Och om du spelat igenom spelet utan att ens förstått det så är du en av följande typer: 1. Den som klickar bort all dialog 2. Den som inte förstår engelsk dialog 3. Den invalida som sitter och dregglar Nr.1:Idot. Nr.2:Efterbliven. Nr.3:Har en för stor mun. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 Grim Fandango... Aaaah, minnen... *snyft* Det var på den gamla goda tiden då de fortfarande gjorde Adventure-spel. Det är synd att en så fin genre i spelhistorien är så gott som utdöd men det beror väl på att spelarna inte orkar tänka... Nej det ska vara blod, våld och en och annan m16 eller ak47:a för att något skall sälja idag. :'( Hursomhelst är Grim Fandango "a real masterpiece" som rekommenderas varmt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 Agent Calavera "with 2 friends". måste fan plocka fram skivan (dne har samlat damm ett tag nu). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 Men hur ser det ut är det tredje persons shooter eller hur styr man?kan inget ta ett screen ur splete så man ser typ liv och så. OM dett finss vill säga.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 (redigerad) Grim Fandango... Aaaah, minnen... *snyft* Det var på den gamla goda tiden då de fortfarande gjorde Adventure-spel. Det är synd att en så fin genre i spelhistorien är så gott som utdöd men det beror väl på att spelarna inte orkar tänka... Nej det ska vara blod, våld och en och annan m16 eller ak47:a för att något skall sälja idag. :'( Hursomhelst är Grim Fandango "a real masterpiece" som rekommenderas varmt. Kunde inte sagt det bättre själv. Dock säger ju IQ Media att Den Längsta Resan 2 ska släppas. Och iallafall ETT till Monkey-spel kan man väl hoppas på. Minns så väl när jag köpte GF. Efter Göteborgskalaset var det. Älskade det av hela mitt hjärta. "My scythe, I like to keep it next to where my heart's used to be." EB Redigerad 6 juli, 2003 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 Den som skriver eller säger följande saker: Nr.1:Idot. Nr.2:Efterbliven. Nr.3:Har en för stor mun. Jag passar in på de två första alternativen, men "för stor mun"? Jag kan med lätthet svälja ett Skoda Octavia-avgassystem (Kombi) men jag ser inte det som ett problem... EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 Ett dåligt ss men men.. IIH ! det är det spelet ! det har jag tänkt att köpa ! skall nog göra det !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts