eightball Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Jag såg i PCGamer 78 att Grim Fandango blev utnämmt till det bästa spelet någonsin. Är det någon som har spelat det? Är det bra isåfall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Jag såg i PCGamer 78 att Grim Fandango blev utnämmt till det bästa spelet någonsin. Är det någon som har spelat det? Är det bra isåfall? Jag har Grim Fandango, Enligt mig: Jag tycker det är sk*t kul.. mycket humor.. om du gillar humor och lite våld kommer du älska spelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 28 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Jag har Grim Fandango, Enligt mig: Jag tycker det är sk*t kul.. mycket humor.. om du gillar humor och lite våld kommer du älska spelet.. OK, då ska jag köpa det..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Det är kul när man tar upp sin "lilla" ihopfällbara LIE... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 28 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Verkar coolt! Vilket år släpptes det? Är det hyffsad grafik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Det släpptes År:1998.. Grafik:Halft cel-shading typ.. Det finns en stor fet orange kille som meckar med bilar i garaget.. hans bil är sk*t cool den killen har humor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 28 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Najs! Jag ÄLSKAR cel-shading! Ska testa demot och om det är bra så går jag till tradition och köper spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Ibörjan hade jag svårt för att komma upp på taket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chupaccabra Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Grim Fandango.... det väcker många gamla känslor spelade det typ hela tiden förut det är sk*t kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Grim Fandango.... det väcker många gamla känslor spelade det typ hela tiden förut det är sk*t kul håller fullständigt med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 28 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Dom hade det inte på tradition just nu. :'( Det var slutsålt. Ska köpa på måndag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Dom hade det inte på tradition just nu. :'( Det var slutsålt. Ska köpa på måndag ..Kul.. jag hjälper dig när du sitter fast i spelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 28 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Jag testade demot också förut men det krashade när jag gick nära marknaden ibörjan. Aja, sen testade jag det inte igen. OK, jag kan redan fråga nu. Hur kommer man upp på taket ibörjan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Jag testade demot också förut men det krashade när jag gick nära marknaden ibörjan. Aja, sen testade jag det inte igen. OK, jag kan redan fråga nu. Hur kommer man upp på taket ibörjan Jasså.. du vill upp på taket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Har du fått jobb i garaget? .. det är lite jobbigt..När man får jobb måste man ha bossens underskrift. Gå då till marknaden prata med gubben som har ballonger. Då får du några mask ballonger, sen går du till bröd snubben och skaffar bröd...och lite till vänster finns en gränd gå in där och klättra upp för linan och in bossens rum .. och sätt dig vid datan och förfalska en underskrift.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
divra Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 ja det är bra, själv gillar jag Glottis bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 vad går spelet ut på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Man ska typ skaffa kontakter... och möta mystiska snubbar..förstöra för människor och sånt.. det finns olika år År1 År2 År3 och År4.. dom måste man klara ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Vad är cel-shading? Och vilken tid utspelas spelet i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Vad är cel-shading? Och vilken tid utspelas spelet i? Cel-shading är typ tecknad grafik..titta på nya zelda.. och spelet utspelas i nutid.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts