the_kille Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 jasg vill byta färg på en bil vad och hur ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Du kör in med bilen till en Pay n' Spray bara. Men det kostar $100. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_kille Skrivet 28 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 det kostar 1000$ men det va inte så jag menade måla om bilen så jag kan ändra vilka färger det ska vara på bilarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Menar du att du vill modda dig till andra färger? Fråga i modding-forumet då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 det kostar 1000$ men det va inte så jag menade måla om bilen så jag kan ändra vilka färger det ska vara på bilarna På GTAIII kostade det $1000 och på Vice city kostar det $100 så på dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts