Funnylin Skrivet 25 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2002 Det kanske redan finns någon sådan här.....men jag har i alla fall inte sett den..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2002 pc (när det funkade) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2002 pc (när det funkade) *********** fan vad fel det blir. jävla cp dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 25 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2002 SE nu hände det igen!! dubbel post för GTA3 player!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 25 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2002 GTA3_PLAYER: Testa med att bara trycka en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2002 Får bli på PC, tack vara alla mods o grejer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 25 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2002 Jag spelar mest på pc... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2002 Jag tycker det är onödigt att köpa dyra spelkonsoler som man bara kan spela på. Bättre med PC som kan så mycket mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2002 GTA3_PLAYER: Testa med att bara trycka en gång det ska ju bra gå att trycka en gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 26 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2002 Pc e ju bäst!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 26 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2002 jag spelar pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 26 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2002 *asg* Jag spelar på PS2! Men jag skulle gäääärna spela på PC, om det gick... Har för dålig data... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2002 Har för dålig data... Den e sur!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 26 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2002 Den e sur!!! Sur? Min dator? Snarare CP-störd! Ca: 200 MHZ, 2,37 GB... *asg* och just nu är 615 MB ledigt! Fast det brukar vara 800 - 900 MB! Nån som har en... *ehum* ... "bra" dator till salu? Billigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 26 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2002 jag kör på ps2 för att på ps2 krånglar det aldrig och det kommer ut på ps2 före än på pc men det är bra att köra på pc för då kan man ladda hem spelet och massa andra grejer! : fast det kan man ju på PS2 också förlåt! förlåt! förlåt! förlåt! förlåt! förlåt! förlåt! förlåt! förlåt! förlåt! förlåt! förlåt! förlåt! förlåt! förlåt! förlåt! förlåt! förlåt! förlåt! förlåt! förlåt! förlåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2002 Sur? Min dator? Snarare CP-störd! Ca: 200 MHZ, 2,37 GB... *asg* och just nu är 615 MB ledigt! Fast det brukar vara 800 - 900 MB! Nån som har en... *ehum* ... "bra" dator till salu? Billigt? nej. inte jag iallafall. det finns nog ing bra billiga datorer till salu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-MaRinE- Skrivet 26 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2002 Hade inte PS2 när GTA3 kom så jag spelar det på PC, nu har jag PS2 så det blir Vice City på PS2:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 förlåt! förlåt! förlåt! förlåt! förlåt! förlåt! förlåt! förlåt! förlåt! förlåt! förlåt! förlåt! förlåt! förlåt! förlåt! förlåt! förlåt! förlåt! förlåt! förlåt! förlåt! förlåt! Vaddå Förlåt!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 Pc för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 Vaddå Förlåt!? Han va Game_Boy.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts