Reefer Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 (redigerad) Jag kan inte få tag i Havana kläderna. De ska vara i dörröppningen på affären där man får tag i dem, men för mig är de åt vänster, bakom en osynlig vägg. Hur man än gör kommer man inte åt dem. :'( Är det nån annan som har samma problem eller är det bara jag? finns det möjligtvis nån patch eller nått? Redigerad 27 juni, 2003 av cool_pool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Det är inte meningen att man ska få tag på dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 27 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 öhhhhhhhhh varför??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 öhhhhhhhhh varför??? Rockstar e flummiga i huvet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 27 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Men varför finns de där da? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Men varför finns de där da? Slösa på utrymme, vad vet jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 27 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Slösa på utrymme, vad vet jag? Jag har sett andra som haft dem så de e nog bara nån bugg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Jag har sett andra som haft dem så de e nog bara nån bugg Man har dom på i ett uppdrag... men sen kan man inte ta dom såvitt jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 27 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Man kan ju ha alla andra kläder, varför skulle man inte kunna ha just dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Man kan ju ha alla andra kläder, varför skulle man inte kunna ha just dem Ingen aning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 27 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Finns det nån patch så man kan ta dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Nu har jag inget svar, har bara VC på PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 27 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 (redigerad) Jaha jag har VC på PC, vittsigt va? Redigerad 27 juni, 2003 av cool_pool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_kille Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 kan du flyga ditt med helikopter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 jag kan ju ta dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 30 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 (redigerad) kan du flyga dit med helikopter? Ja varför skulle jag inte kunna det??? Redigerad 30 juni, 2003 av cool_pool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Ja varför skulle jag inte kunna det??? Jag kan inte heller ta dom.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 30 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 jag kan ju ta dem. Kan du ta dem i affären i little havana? för mig är de bakom en osynlig vägg :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobbegreat Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 jag har hittat en sida som man kan ladda ner en havanna clothes bug fix Havanna Clothes Bug Fix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts