fst0202 Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 (redigerad) förut idag när jag spelade gta vice city så försökte jag få in en bil i malibu club. då jag insåg att dörren var för smal så gav jag upp och gick ut ur bilen och råkade komma in på malibu så jag gick ut. när jag kom ut så stod bilen kvar och darrade och plötsligt så sögs den uppför trappan till malibu club och försvann i ett dammoln! (sånt som blir när man sladdar och sådant.) Det kallar jag för bugg! Jag kände bara för att berätta, om ni undrar. Redigerad 27 juni, 2003 av fst0202 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Ööööööhhhhhh.... VC e inte buggfritt direkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fst0202 Skrivet 27 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Ööööööhhhhhh.... VC e inte buggfritt direkt... jag skulle kunna skriva en hel lista med sådana händelser i gta3 och vice city. men jag vill ju inte överbelasta forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts