Kung_Jiwer Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Jag kan öppna en bil på zmodeler men sen när ja ska typ bygga på nåt så kan ja typ bara göra en ring.. fattar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 E man n00b så e de bara så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_kille Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 vet du själv shit_kid då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Det är bäst du läser guiden på deras hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr mini Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 hur lägger man in dom i zmoddeler ja vet inte hur :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 hur lägger man in dom i zmoddeler ja vet inte hur :'( Öppna GTA3.img med IMG tool och leta upp bilen du vill ändra på. Tex. infernus. Högerklicka och extracta filerna infernus.txd och infernus.dff till hårddisken och öppna dom med Zmodeler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr mini Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 men det står bara "Not a Z3D file! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 men det står bara "Not a Z3D file!!! Ladda ner DFF filtret på www.zmodeler.com. Det är alltså DFF filen då ska använda i Zmodeler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Ladda ner DFF filtret på www.zmodeler.com. Det är alltså DFF filen då ska använda i Zmodeler det har inget med det att göra.. Du måste öppna zmodeler först sen trycka på den knappen som är en blå pil på(Ctrl + I) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr mini Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 bilen syns ju inte!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wonderbaum Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Inne i zmodeler trycker du på import och väljer bilen,, men du behöver .dff filter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr mini Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 jag har filtret men det kommer ändå ingen bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA 3***** Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 jag har exakt samma problem med zmodeler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Jopp Jag oxså!! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr mini Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 hen hur gör jag då da Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kung_Jiwer Skrivet 6 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 för mig funkar det i allafall!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 (redigerad) Jopp Jag oxså!! ni har v. 1.7 va, det hadde jag ochså först och hadde samma problem och sen ladda jag ner v. 1.6 och då fungerade det Redigerad 6 juli, 2003 av boss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts