danu Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 när jag moddat om en bild i vc txd(eller vad det heter kom ej ihåg) funkar det ej jag ritade om en strippa men hon vart alldeles prickig!! när jag spelade vad har jag gjort för fel!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 när jag moddat om en bild i vc txd(eller vad det heter kom ej ihåg) funkar det ej jag ritade om en strippa men hon vart alldeles prickig!! när jag spelade vad har jag gjort för fel!! Hehe. ett riktigt vanligt fel.. Du har gjort alphan lika dan som texturen.. Alphan ska bara vara vit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danu Skrivet 27 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 tack De e lungt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danu Skrivet 27 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 vad är alphan (jag är nybörjare) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 vad är alphan (jag är nybörjare) Det är den där andra "grejen". När du trycker på export så kan du välja textu alpha eller båda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danu Skrivet 27 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 aha nu fattar jag tack stellhell och gta_freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 jag gjorde oxå de felet, man ändrar väl bara på Texture....men va e aphhan till för...vad kan den ändra på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Så gjorde jag först också. Jag tog Texturen två gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Vilken fil e de man ska öppna om man vill ändra bilar..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Vilken fil e de man ska öppna om man vill ändra bilar..? GTA3.img... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 GTA3.img... Vilket program ska jag använda om jag vill ändra formen..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 (redigerad) Vilket program ska jag använda om jag vill ändra formen..? Zanoza modeller. Kan laddas ner från http://zmodeler.nfscheats.com/ Edit: Är väldigt svårt. Du borde läsa Guiden på hemsidan. Redigerad 27 juni, 2003 av eightball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Zanoza modeller. Kan laddas ner från http://zmodeler.nfscheats.com/ Edit: Är väldigt svårt. Du borde läsa Guiden på hemsidan. Gta Vice City.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Gta Vice City.. Vadå? Det funkar att modellera vice city bilarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Vadå? Det funkar att modellera vice city bilarna! Okey..Jag e typ n00b.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Zmodeler kan man inte öppna gta3.img me! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 nej men man kan öppna gta3.img me IMGtooloch sen exportera filer till en mapp och ändra dom me zmodeler... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Okey..Jag e typ n00b.. :'( Läs hela guiden då. Då blir det genast lite lättare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 när jag moddat om en bild i vc txd(eller vad det heter kom ej ihåg) funkar det ej jag ritade om en strippa men hon vart alldeles prickig!! när jag spelade vad har jag gjort för fel!! så har du ritat om strippan.... det första jag också gjorde med det programmet målade om den strippan som står i baren på malibu och en annan strippa, dom e helt nakna nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts