Tobbegreat Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 jag kan inte hitta Stretch i Vice City , kan någon hjälpa mig?!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 (redigerad) Den är utanför Vercetti estate(om du kommer ut så är den till vänster) antingen är det en stretch(limousin) eller så är det en vanlig bil(fyrdörras) Redigerad 27 juni, 2003 av cool_pool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobbegreat Skrivet 27 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Den är utanför Vercetti estate(om du kommer ut så är den till vänster) antingen är det en stretch(limousin) eller så är det en vanlig bil(fyrdörras) Den vanliga bilen är ju bara där när man har klarat storyn, och det är Ken Rosenburgs bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 mmmmmmm den har larm åxo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobbegreat Skrivet 28 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 men jag hittade den utanför Vercetti Estate Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 det finns mer en 3 topics om det här nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobbegreat Skrivet 28 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 so what? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 För att söker man inte efter svar, utan skapar bara fler trådar, blir forumet rena rama djungeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts