Arvid Skrivet 25 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2002 spelar roll (kanske lite grann) det är faktisk snygga ikoner!!! Jämför med tidigare versioner av IE, svartvita inkoner är inte snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 26 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2002 Ja har Internet Explorer och jag tycker det e bra. Bara jag kan surfa för att jag tittar inte på ikoner och tänker: "Va fina ikoner det va här då". Det ända jag klickar på e ju favoriter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 26 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2002 Mozilla så klart!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 26 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2002 Mozilla så klart!!!! Mozzilla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 26 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2002 (redigerad) Att det är så många som använder IE det trodde Jag aldrig, men det är ju en gratis Microsoft produkt så.... BOT Redigerad 22 juni, 2006 av [B][O][T] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 Internet Explorer 6.0 En nogrannare undersökning (baserad på 52766 besök) hittas här. Undersökningen grundar sig dock bara på de personer som besöker framsidan. Denna "undersökning" gäller bara för de 300 senaste besökarna på GTAsajten. (Har Nedstat Basic själv på Blaque's GTA.) Förresten. Finns det någon annan webbläsare än IE?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 Jag använder explorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts