Zass Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Jag har fastnat på uppdraget Dirty Lickins där man ska döda haitier innan dom dödar kubaner. Jag har gått upp taket och skjuter därifrån. Men jag inner inte döda alla haitier innan dom ha rdödta kubanerna. Hur löser man bäst det uppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jonny Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Ta pillret som ligger vid trappan så går allt långsammare å då hinner du skjuta flera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 (redigerad) ska man döda cubaner inte haitians va? Redigerad 27 juni, 2003 av cool_pool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 jag stack och köpte den andra snipern... sen tog jag pillret under trappan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Fans det ett piller där? försökte ass många gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Jag använda Mp5 och Minigun då är det lätast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LanceVanceDance Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 på dom första tar man Sniper'n sen tar man minigun..... (funkade för mig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Det är ju fusk att använda andra vapen, man ska klara sig på snipern man får av Auntie Pollet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_kille Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 är det ju ine alls det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 asså det uppdraget e ju skit lätt fast man ska ju bara använda snipern och strunta i pillret, som jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 asså det uppdraget e ju skit lätt fast man ska ju bara använda snipern och strunta i pillret, som jag Jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 (redigerad) det va enkelt, jag tog bara snipern och snipera! Redigerad 28 juni, 2003 av GTA_looser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Asså på PC är det säkert aslätt, på PS2 var det däremot mycke värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Det är ju fusk att använda andra vapen, man ska klara sig på snipern man får av Auntie Pollet. Arvid, du ska alltid vara så laglydig Kommer inte ihåg hur jag klarade det uppdraget, kommer bara ihåg att jag sniprade på bilen när den kom så den exploderade Annarsär det väl bara att skjuta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts