DYos Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 har sett bilar som har sånna dörrar, å ja har även sett en step-by-step hur man gör (i zmodeler) men ja har inte kvar den beskrivningen. nån som har nån aning om hur man fixar sånna dörrar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 28 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 efter som ni va så hjälpsamma så fixade ja rätt på en tutorial själv varsågoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_kille Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 den funkar inte för mig det står bara Your email message has been idle and this link has become inactive. To access the link, close this window and return to your MSN Hotmail Message. Then click the browser's Refresh button or close your message and reopen it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 28 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 åh.. ja känner mig extremt smart.. inte.. hm... ska fixa de.. btw heter de gull wing... skrev fel förut.. dessutom cepade sej de för mig när ja testade. texturen försvinner, dom varnar för de... hm.. sen ville inte dörrarna fungera. vet inte rikigt va ja gör fel jag. men e man n00b så e man. HÄR ska fungera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr mini Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 vet nån hur man får in bilarna i zmoddeler över huvutaget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 vet nån hur man får in bilarna i zmoddeler över huvutaget du trycker på den knappen med ett papper med en blå pil på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr mini Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 det går inte bilen syns inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 det går inte bilen syns inte Det ska den göra.. Kommer det upp nått fel medelande?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wonderbaum Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 har du .dff filtret då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 30 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 precis.. måste ha dff filtret till vice... dessutom så blir bilarna allmänt cepe, å ja har inte fått de å fungera, men ja e n00b på zmodeler =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts