Arvid Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Varför finns det ingen trafik på bron som går mellan Little Haiti och Leaf Links? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 det är det ju visst, golfbilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 det är det ju visst, golfbilar läs min post igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Golfbilar och nån sportbil, bara vad jag har sett. Och det är trafik. EFtersom dem kör över bron. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Jag vet ej varför, det brukar inte vara bilar för mig heller. Jag har det på ps2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 (redigerad) Märkligt isf, för mig dyker golfbilarna bara upp inne på golfbanan, på vägen som går genom Leaf Links samt bron är det helt tomt på bilar. Redigerad 27 juni, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 tycker nog att det kommer trafik där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 de borde ju va lika mycke trafik där som på dom andra broarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 det roligase på broar, är att knuffa ner bilar i vettner med pontonerna (staving?) på skimmern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 det roligase på broar, är att knuffa ner bilar i vettner med pontonerna (staving?) på skimmern Vattnet kanske du menar och protoner stavas det (hoppas jag ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Vattnet kanske du menar och protoner stavas det (hoppas jag ) Lol, protoner är de positivt laddade partiklarna i en atom, potoner är rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toidi Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 (redigerad) Vattnet kanske du menar och protoner stavas det (hoppas jag ) HAHAHAAH PROTONER, Var var du på kemilektionerna elle??!!. PROtoner är en del av den positiva kärnan i en atom!!!! Edit: doh du han före!! Redigerad 27 juni, 2003 av Toidi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Lol, protoner är de positivt laddade partiklarna i en atom, potoner är rätt. nej det ska vara: PONTONER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts