Jump to content

hidden packages

Jonny
 Share

Recommended Posts

Det finns ett sätt som jag såg på en annan sida, men jag kommer inte ihåg vilken..

Men det stog någonting i den här stilen: Använd en golfbil och ställ den så att den NÄSTAN kommer in i malibu club. Sedan går man in i malibu och då ska man kunna gå in i bilen utan att komma ut ur malibu. Sen så kör man ut ur malibu och då ser man inte väggar hus och sånt bara peds, bilar, rampages hp´s och sånt! Sen är det bara att titta sig omkring. För att ändra till det vanliga så går man bara in i malibu.

OBS!!! Jag skriver bara från minnet nu och jag kan ha glömt eller lagt till något fel. Jag har inte heller testat själv, så jag vet inte om det stämmer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag gått igenom alla 100 igen utan att hitta det sista paket helvetet!!! jag får snart ett allvarligt bryt och krossar skivorna å smular ner dom i en skål och tillsätter mjölk samt äta upp det hela långsamt, ingen som vet hur man kan få reda på vart det är utan att fuska!?!?!?!?! (w00t)B);):(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor