the_kille Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 jag har inte problem med grafiken så vad händer om jag instalerar den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Om det ser ut såhär har du "polygon corruption" http://www.gtasajten-storage.com/gtavc/grafikproblem.jpg Då ska du installera patchen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_kille Skrivet 27 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 det va inte min fråga den va vad händer om det inte är så och instlerar den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 det va inte min fråga den va vad händer om det inte är så och instlerar den? Det står att man inte ska göra det då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_kille Skrivet 27 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 men jag FRÅGA vad som händer och jag vet vad dom varnade för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Han menar vad som e meningen, vad blir förbättrat? (Vare de du mena eller?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Det är ingen förbättring förutom att den tar bort det tar bort polygon corruption. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_kille Skrivet 27 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 men jag har ju inte det problemet så ska jag använda den för den måste jag ha för att kuna använa speedometern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Ja, dom påstår på jättemånga moddar att man måste ha Patch 1.1 installerat. Men det brukar funka utan. Om du är osäker så kan du ju göra backup på GTA.exe och sen installera patchen och om det är något problem så replaca patch-GTA.exe filen med GTA.exe-original filen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_kille Skrivet 27 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 ska jag kopaiera den filen jag startar spelet med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 ska jag kopaiera den filen jag startar spelet med? yes sir! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_kille Skrivet 27 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 han menar nog genvägen. och nej... den ska du inte kopiera. du ska gå in i vice city mappen och kopiera den riktiga exe filen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 han menar nog genvägen. och nej... den ska du inte kopiera. du ska gå in i vice city mappen och kopiera den riktiga exe filen. Ja det är ju det jag sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_kille Skrivet 27 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 ok tack det funka utan problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Jag hade inte det problemet, men jag installera 1.1 ändå. Det hände absolut inget fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts