LanceVanceDance Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 kan inte göra nått uppdrag nån stans och jag har gjort alla uppdrag på ställen som man köper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rocky Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Har du gjort keep your friends close? isf är du väll klar med alla uppdrag, tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LanceVanceDance Skrivet 27 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 nejje jag har bara klarat typ 60% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 när jag klarat storyn hade jag under 60% tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rocky Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Ja med, sen får man börja klara unique,rampages o hp. och till slut får man väll 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 nejje jag har bara klarat typ 60% storyn är bara 30 - 40% tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
celtic Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Jag har klarat 40%, jag har inga uppdragsgivare kvar och jag har köpt de flesta fastigheterna... Och jag har inte klarat storyn, det sista jag hörde från sonny var att han undrade var hans stålar va... Jag har inga uppdragsgivare kvar, jag har dock inte köpt Malibuclub eller Cherrypoppers. resten har jag, tror jag... Är det nån som vet varför jag inte kommer längre i storyn ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 köp printworks och sunshine autos. sen gör du första listan på printworks! då kommer keep your friends close. men de e ett uppdrag innan där de åker runt mafia snubbar på moppar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Jag har klarat 40%, jag har inga uppdragsgivare kvar och jag har köpt de flesta fastigheterna... Och jag har inte klarat storyn, det sista jag hörde från sonny var att han undrade var hans stålar va... Jag har inga uppdragsgivare kvar, jag har dock inte köpt Malibuclub eller Cherrypoppers. resten har jag, tror jag... Är det nån som vet varför jag inte kommer längre i storyn ? köp det andra också.. visserligen gjorde inte jag det.. jag hade bara cherry poppers, kaufmans cabs, film studion. när jag fick telefonsamtalet (sista uppdraget) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 köp det andra också.. visserligen gjorde inte jag det.. jag hade bara cherry poppers, kaufmans cabs, film studion. när jag fick telefonsamtalet (sista uppdraget) också hade jag printworks och sunshine autos... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fst0202 Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 storyn är bara 30 - 40% tror jag. så är det inte..det beror ju på hur många rampages ovs man grejat innan man klarat keep your freinds close. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 man behöver bara köpa pengagrejen sen får man uppdraget keep your fiends close (tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts