LanceVanceDance Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 vart ska man gå om man ska göra uppdrag på "pole position club"??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rocky Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 In till en strippa i Vip rummet och låta henne dansa för dig en stund, kommer inte ihåg exakt hur länge jag lät det hålla på i 4-5min för säkerhetskull har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 har hört att man ska bli av med $600 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rocky Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Det kan nog stämma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LanceVanceDance Skrivet 27 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 märker man när man kan sluta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 inte vad jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LanceVanceDance Skrivet 27 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 ska man gå nån stans sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 (redigerad) In till en strippa i Vip rummet och låta henne dansa för dig en stund, kommer inte ihåg exakt hur länge jag lät det hålla på i 4-5min för säkerhetskull har jag för mig. Man ska sitta där i ungefär tio minuter. LanceVanceDance: Kolla hur mycket pengar du har innan du går in sen kolla på pengarna tills du har betalat 600 dollar. Du ger fem dollar till henne varje gång kameran ändrar vinkel Edit* Så fort du har gått ur rummet (när du har betalat 600) så kommer den där musiken när man har klarat ett uppdrag och så ser du en pengaikon utanför strippklubben Redigerad 27 juni, 2003 av MP5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LanceVanceDance Skrivet 27 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 man gjorde ju inget uppdrag .... det stog typ "asset completed" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rocky Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Ja och nu kommer du att börja få pengar därifrån ja tycker att rockstar borde ha gjort ett uppdrag där också. Holla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts