the_kille Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 vilken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_kille Skrivet 27 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 oj mycket stav fel men ni ser väl vad det står? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Du glömde pizza-vespan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Du glömde pizza-vespan! det är ju nästan samma som faggion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 det är ju nästan samma som faggion Nästan, ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 PCJ 600 äger på asfalt men inget går upp mot att köra off-road med Sanchez! Vote: Sanchez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Angel med perfekt handling!!!(Som man kan sno av motståndarna i det där racing uppdraget man får av baker!!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 freeway äger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Freeway och angel: Bra att styla med, dock ta dom svängarna dåligt Faggio: Skön att köra PCJ 600: Går som spön i backen, skön att köra när man vill köra fort. Sanchez: Bra att hoppa med, perfekt att stegra med, bra att bara köra omkring på. Hmm.. svårt att välja. Äh det får bli Sanchez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Faggion Men vilken är Sanchez för nån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Faggion Men vilken är Sanchez för nån? motorcrossen (asså visste du verklige inte det??) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 motorcrossen (asså visste du verklige inte det??) Nej. Jag har bara kört den en gång. Den tycker jag suger fett! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Nej. Jag har bara kört den en gång. Den tycker jag suger fett! ja, den e skit trist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 sanchez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Sanchez äger ju, den är mycket smidigare än PCJ 600 och nästan lika snabb. Dessutom trillar man inte av lika lätt om man krockar med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 faggio, har en stoppie på 71 sec med den... och då tog startbanan för flygplanen slut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 faggio, har en stoppie på 71 sec med den... och då tog startbanan för flygplanen slut... 1. vad e en stoppie? 2. vad e e wheelie? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 då du stannar och står på framhjulet bara med en motorcykel wheelie = du åker på bakhjulet, minst 6 sec för att det ska komma med tror jag, min 2 på stoppie iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 jag har kört 1137 sec med sanchez på bakhjulet bara att sitta å köra runt på flygplatsen blir lite tråkigt efter ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 jag gillar dom flesta förutom Faggion.... VOTE: Sanchez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts