Warmedal Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 såg detta på ett forum: Idag blev det känd att de som använder program som Kazaa, Morpheus eller Grokster Songs kommer att scannas av efter att de har använt programmet. Det betyder att om användaren har låtar på sin dator kommer de att raderas och sedan kommer användaren få böta 150.000 Dollar för varje låt. Källa: Tyska e-commercial Och det företaget är jävligt seriösa med vad dom säger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 såg detta på ett forum: Idag blev det känd att de som använder program som Kazaa, Morpheus eller Grokster Songs kommer att scannas av efter att de har använt programmet. Det betyder att om användaren har låtar på sin dator kommer de att raderas och sedan kommer användaren få böta 150.000 Dollar för varje låt. Källa: Tyska e-commercial Och det företaget är jävligt seriösa med vad dom säger! Ajj då... har cirka 300 låtar det blir ganska dyrt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Jag har 120 låtar 125 videos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Jag skiter i allt sånt... Tänk på att alla under 15år - Icke straffmyndiga Så har man fakeshare också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 oj oj vad ni är smarta som säger vad ni har i datorn hahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Jag skiter i allt sånt... Tänk på att alla under 15år - Icke straffmyndiga Så har man fakeshare också Hehe ska du lägga ut den i dagens lol? Bara för att man är under 15 betyder inte det att man kan göra vad som helst, tror du att jag kan gå ut med en kulspruta och röja trottoarerna och sedan bara gå hem och kolla på TV? Men dina föräldrar lär få lägga ut saftigt i så fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Hörde att skivbolagen hade samlat bevis för att stämma tusentals utdelare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Jag kör på med Direct connect.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 (redigerad) Hehe ska du lägga ut den i dagens lol? Bara för att man är under 15 betyder inte det att man kan göra vad som helst, tror du att jag kan gå ut med en kulspruta och röja trottoarerna och sedan bara gå hem och kolla på TV? Men dina föräldrar lär få lägga ut saftigt i så fall. Man blir nog omhändertagen och inlåst på nåt barnhem för kriminella ungdomar om man gör nåt sånt. Själv använder jag inga fileshare program, behöver jag nåt letar jag upp det via sökmotorer. Redigerad 27 juni, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 humm... men man bryter bara mot lagen om man delar ut dom... i kazaa kan man ju stänga av den funktionen... så att man inte bryter mot lagen.. stämmer det? att om man inte delar ut så e det laglit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 men Kazaa, Morpheus och Grokster Songs é ändå bara skit program... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Skaffa peerguardian! Det är ett programs som blockar RIAA´s och andra ONDA företags ipadresser så att det ska bli svårare för dem att upptäcka dig. PeerGuardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 men Kazaa, Morpheus och Grokster Songs é ändå bara skit program... Just det... DC med Qages DC Network Hacks äger! Man delar inte ut nåt olagligt iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Vad e Qages DC Network Hacks då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 men alltså det är helt sjukt, dem kommer ändå aldrig få fast alla och man kan inte göra nåt till 100%, tex kan man bara byta hd efter man fått en fet räkning så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 att ladda ner e väll laglit? det e väll ett dela ut dom som e olaglit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 att ladda ner e väll laglit? det e väll ett dela ut dom som e olaglit? Att ladda ner program är inte olagligt, men det är olagligt att använda dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Att ladda ner program är inte olagligt, men det är olagligt att använda dom. k...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Vad e Qages DC Network Hacks då? Det gör så att man sharar hur mycket man vill på DC... Och en sak måste jag bara säga..... Jag såg en som hette [ADSL]Hultan på DC i veckan... Hultan: Är det nån som fakenickar dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Jag såg en som hette [ADSL]Hultan på DC i veckan... Hultan: Är det nån som fakenickar dig? Varför skulle det INTE vara Hultan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts