Zyber Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Jag satt på en Freeway och råkade krocka in i en annan Freeway som det satt två personer på. Båda jag och dem ramla av, och jag bestämde mig för att sno dera Freeway, när jag hoppade på den så kom den killen som satt där bak och satte sig bakom mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Ja så är det men jag tror inte det är en bugg direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 det är väll visst en bugg vem skulle göra så i verkligheten?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 så ha det hänt mig också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Det finns massor med saker man inte skulle göra är hela spelt en bugg då eller...nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Det finns massor med saker man inte skulle göra är hela spelt en bugg då eller...nej nee.. iförsig.. men tycker iallafall att det är en bugg.. det lär ju knappast vara meningen att dom ska göra så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 nee.. iförsig.. men tycker iallafall att det är en bugg.. det lär ju knappast vara meningen att dom ska göra så.. Det är nog meningen att om dom har ramlat omkull ska dom sätta sig igen på motorcyckeln bakom han som kör i det här fallet Tommy. Det skulle se roligt om dom bara stack där ifrån om dom skulle ha ramlat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Det är nog meningen att om dom har ramlat omkull ska dom sätta sig igen på motorcyckeln bakom han som kör i det här fallet Tommy. Det skulle se roligt om dom bara stack där ifrån om dom skulle ha ramlat. jaa.. kanske det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 27 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Om någon snor ens motorcykel sätter man väll sig inte och åker med?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Om någon snor ens motorcykel sätter man väll sig inte och åker med?! Jag skulle... hehe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts