Shit_kid Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Jag tycker att man ska göra ett mod där ma ser på kartan vilka Hidden, Rampage, Stunt jumps och sånt som man inte har tagit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikko Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 smart skulle va kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Det skulle bli väldigt väldigt svårt!! Då skulle man behöva jöra mer än 150 st veritioner av kartan för varje sak du gör eller tar måste det bli en ny karta för att man ska se att den saken är gjort eller tagen.. Och om man nu ska få in över 150 olika kartor i spelet måste man göra en jäcla massa skit i main om det skulle fumna.. Sen om man vill ha dom på radarn oxh så blir det 150+(vet ej exakta siffran) * 63 bara för att hela radarn är upppdelad i 63 delar.. Låter som ett jobb som bara R* kan klara av.. och det lär dom aldrig göra frivilligt(kanske mot en summa pengar ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Tips på moddar:RC Helikopter som man kan skjuta med, den ska gå att ta utanför uppdrag.En variant av Cortez yacht som man kan styra själv.Kunna flyga högre med helikoptrarna och flygplanet.Ett omgjort kontrolltorn på flygplatsen som man kan gå upp i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Jag började på en mod som skulle visa vart alla paket va men då skulle inte prickarna försvinna från kartan fast man tog paketet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maden Las Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 (redigerad) Tips på moddar:RC Helikopter som man kan skjuta med, den ska gå att ta utanför uppdrag.En variant av Cortez yacht som mam kan styra själv.Kunna flyga högre med helikoptrarna och flygplanet.Ett omgjort kontrolltorn på flygplatsen som man kan gå upp i. skulle kanske kunna bli bra Redigerad 27 juni, 2003 av Maden Las Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 27 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Tips på moddar: RC Helikopter som man kan skjuta med, den ska gå att ta utanför uppdrag. En variant av Cortez yacht som man kan styra själv. Kunna flyga högre med helikoptrarna och flygplanet. Ett omgjort kontrolltorn på flygplatsen som man kan gå upp i. De skulle va coolt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 (redigerad) Tips på moddar:Kunna flyga högre med helikoptrarna och flygplanet. http://gsmalbin.gotdns.com/svenne/gtadownl...tion=file&id=56 Redigerad 27 juni, 2003 av Senitel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 http://gsmalbin.gotdns.com/svenne/gtadownl...tion=file&id=56 Den ska jag lugnt tanka när jag varvat Vice City, vem är det som har gjort den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 27 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 (redigerad) Kan ingen fixa ett modd satt en öppen bildörr blir solid..De e så fult när dörren är öppen och så kan man gå igenom den.. Edit*Sen skulle de va grymt om man kunde åka inlines.. Redigerad 27 juni, 2003 av Shit_kid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Den ska jag lugnt tanka när jag varvat Vice City, vem är det som har gjort den? ingen aning..står väl på sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
malmen Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 hmr.. bara moddar till VC här eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts