GTA_looser Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 var finns ubåten nånstans?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 (redigerad) ubåt det finns ingen ubåt Redigerad 26 juni, 2003 av cool_pool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 26 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 jooooooooo duuuuuuuuuu det finn sdet visst ska vi slå vad eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 nej det finns väll inte, vart då isf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 26 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 jag vet inte men du kan fråga dom flesta dom vet att det finns en ubåt jag lovar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 ja vet....åk ut längst upp på första ön....där kan man hitta en stort fartyg som sjunkit och en ubåt.....uaf på ps2 versionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 finns på pc också.. men jag tyckte det var 2 båtar hade skunkit..men iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 finns på pc också.. men jag tyckte det var 2 båtar hade skunkit..men iaf. Aja jag har inte räknat dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 27 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 >>>ubåten<<<< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 jodå den finns, bilden bevisar ju det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 gå den att köra ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 gå den att köra ?? ja för står du du hoppare bara ner till den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 27 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 kan man köra den det vet jag inget om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jonny Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 jag tror bara att den finns att ladda hem mod på PC, http://www.gta3mods.de/gtavc_mods.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 nix... mitt vc e mod fri och jag såg den idag.. här e den.. den e bland det sjunkna fartyget... inte precis brevid men en bit ifrån den... mellan den första ön och fartyget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts