GTaJäGaReN Skrivet 25 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2002 Hej! Gå till ditt Hideout, tar vapnena du har där, Pistol, Uzi, Granater m.m.! Iaf.! Du måste ha MINST 1 vapen! Ta vapnet, gå längst in i garaget och ut igen, sen kan du ta dina vapen igen, in i garaget, ut, ta vapen osv. osv. osv. osv.... Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 25 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2002 Jaha men från början har man alltid Baseball Bat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2002 Hej! Gå till ditt Hideout, tar vapnena du har där, Pistol, Uzi, Granater m.m.! Iaf.! Du måste ha MINST 1 vapen! Ta vapnet, gå längst in i garaget och ut igen, sen kan du ta dina vapen igen, in i garaget, ut, ta vapen osv. osv. osv. osv.... Lycka till! Jo det var ju bra men......jag tror nog många redan vet det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2002 Hej! Gå till ditt Hideout, tar vapnena du har där, Pistol, Uzi, Granater m.m.! Iaf.! Du måste ha MINST 1 vapen! Ta vapnet, gå längst in i garaget och ut igen, sen kan du ta dina vapen igen, in i garaget, ut, ta vapen osv. osv. osv. osv.... Lycka till! det är ju nästan fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 25 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2002 Nästan och nästan? Jag sa de till dom, som inte visste de! Om ni redan vet de, så behöver ni inte blanda er i! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2002 Nästan och nästan? Jag sa de till dom, som inte visste de! Om ni redan vet de, så behöver ni inte blanda er i! jag visste inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2002 Nästan och nästan? Jag sa de till dom, som inte visste de! Om ni redan vet de, så behöver ni inte blanda er i! Ta det lite lungt va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 26 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2002 Där ser ni! GTA3_player visste de inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2002 Där ser ni! GTA3_player visste de inte! Ja men GTA3_PLAYER e lite efterbliven... HAHAHA!!! (hoppas du inte tar illa upp.?!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2002 Ja men GTA3_PLAYER e lite efterbliven... HAHAHA!!! (hoppas du inte tar illa upp.?!) eee? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2002 De e priset för att man försöker va ironisk.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 26 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2002 Hultan... Lås tråden! Det här börjar bli jobbigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2002 Hultan... Lås tråden! Det här börjar bli jobbigt... Vaddå??...lite får man tåla.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 Jajaja! De gör jag! men... Jag orkar inte hålla på å skriva i flera trådar hela tiden! (Med de kan väl iaf va roligt med en diskus!?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts