FerkurZ Skrivet 28 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2002 Vet ni hur många det finns på först ön.....har iaf ftt 20.....så nu har jga piistol och Uzi vid hide outen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 28 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2002 Tror det är 33.. annars är det 34 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2002 ok......humm........det är många osm är svåra att hitta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Concorde88 Skrivet 28 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2002 Det är 33 i Portland, 36 i Staunton och 31 i Shoreside. Jag har plockat alla Ett par av de svåraste fån nog vara dels den som ligger ute på en klippa utanför Portland - måste åka dit med båt, och den som är högt högt upp vid klaffbron mellan Staunton och Shoreside, man måste följa med bron upp vid broöppning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2002 Det är 33 i Portland, 36 i Staunton och 31 i Shoreside. Jag har plockat alla Ett par av de svåraste fån nog vara dels den som ligger ute på en klippa utanför Portland - måste åka dit med båt, och den som är högt högt upp vid klaffbron mellan Staunton och Shoreside, man måste följa med bron upp vid broöppning... hum.....såg inte något hiddden packet vi klafbron....var ungefär ligger det (jag följde ju med upp på bron ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Concorde88 Skrivet 28 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2002 Det hänger i luften mitt över klaffbron. om du kommer från Staunton så kan du stanna till precis när du klivit på den öppningsbara delen och kika uppåt, då kommer du att se det. Kämpa på bara, det är synnerligen behagligt att ha bazookan utanför garaget :: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2002 ok......kollade på kanter jag.......thx för hjälpen ...ja en bazooka skulle man kunna känna sej säer med !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MattiaSS Skrivet 29 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2002 Har försökt plocka det paketet som ligger på taket på bensinmacken i Portland nu 4 ggr. (Jämte bilfirman där man kan sno vipern). Blir skjuten av gängen hela tiden o skjuter man tillbaks kommer snuten o tar en!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Concorde88 Skrivet 29 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2002 Typiskt... du borde ha gjort det innan du var hatad Funkar det inte om du ser till att ha full sköld och 125 i hälsa och sen bara skita i att de skjuter och kuta järnet uppe på muren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 29 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2002 jo...jag höll på i en halvtimme och försökte ta den......fast jga fick den till sluta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MattiaSS Skrivet 29 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2002 Hmmmm, jag ska pröva 125 i hälsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Undertaker Skrivet 29 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2002 Jag har klarat 45 packet hittils men, snart blir det fler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 29 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2002 Jag har klarat 45 packet hittils men, snart blir det fler har du kommit till alal öarna? ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Undertaker Skrivet 29 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2002 Svar till ferkurz:JA, klarat spelet(alla uppdrag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 30 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2002 jag tror det var 30 på första ön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 30 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2002 och typ 45 på tredje på andra vet jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIABLO Skrivet 30 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2002 Jag har 95st en guide till att hitta alla skaffa en dom e bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 30 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2002 Jag har 95st en guide till att hitta alla skaffa en dom e bra! det tycker jga låter fegt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIABLO Skrivet 3 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2002 Jag har 95st men har inte tagit den vid klaff bron ska göra det men det fattas 4st då hmmmm.. vart kan dom va jag har en guide så......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts